خبرگزاری پرسپولیس : بر خلاف برخی هاي ديگر، مهرداد پولادي معتقد است علي كريمي لياقت حضور در جمع برترين‌هاي 2012 آسيا را داشته است.

پولادي كه هنوز بابت شكست تيم ملي مقابل ازبكستان ناراحت است از كريمي، تيم ملي، پرسپوليس و تعويضش در بازي آخر اين تيم سخن گفته است.

چند روز خبري از تو نبود. چه شد كه بعد از بازي با ازبكستان بي‌سر و صدا بودي؟

ناراحت بودم و شوكه. فكر مي‌كنم بعد از آن باخت همه بازيكنان ناراحت شدند. شرايط تيم ملي به هم ريخت و همه ضرر كرديم. خود من خيلي ناراحت بودم، شايد باورتان نشود اما الان 8 روز است كه خواب و خوراك ندارم.

دليل باخت به ازبكستان را در چه موضوعي مي‌داني؟

روبروي ازبك بازي بدي به نمايش نگذاشتيم، شرايط داوري و اتفاقاتي كه در بازي افتاد دست به دست هم داد تا در ديداري كه بايد مي‌برديم نتيجه را به حريف واگذار كنيم. باز هم مي‌گويم كه هنوز باورم نمي‌شود اين اتفاق افتاده اما بايد قبول كنيم كه باخت هم جزيي از فوتبال است.

اما همين باخت كه به قول تو جزيي از فوتبال است انتقاد خيلي‌ها را به همراه داشته. حتماً شنيده‌اي كه همه با هم جنگ و دعوا دارند و انگار همه چيز به آخر رسيده؟

در فوتبال ما هميشه جنگ و دعوا وجود دارد. شما يك روز را به من بگوييد كه در فوتبال ما جنگ و دعوا نباشد اما من خواهش مي‌كنم همه اين جنگ و دعواها كنار گذاشته شود چون 3 بازي سخت و سرنوشت‌ساز در انتظار فوتبال ايران است. بگذارند به جام جهاني برويم بعد همديگر را بكشند! به نظر من در حال حاضر مردم عذاب مي‌كشند پس بايد براي رضايت دل آنها تلاش كنيم.

شنيديم كه دو پيشنهاد خارجي داري اما رويانيان و ژوزه با جدايي تو مخالفت كرده‌اند. پيشنهادهاي تو از كدام تيم‌ها است؟

از شارلروا بلژيك و بروندبي دانمارك.

يعني از پرسپوليس جدا مي‌شوي و به يكي از اين تيم‌ها مي‌روي؟

درباره اين موضوع بايد رويانيان صحبت كند اما همان‌طور كه گفتيد انگار ايشان با جدايي من موافقت نكرده‌اند. شرايط پرسپوليس در اين مقطع زماني حساس است و من هم بايد بمانم و به تيم محبوبم كمك كنم. حضور در پرسپوليس از بازي در شارلروا و بروندبي مهم‌تر است البته دوست دارم ترانسفر شوم و در فوتبال اروپا بازي كنم اما هر وقت شرايط پرسپوليس مناسب شد از اين تيم جدا مي‌شوم.

در بازي مقابل ذوب‌آهن دوباره تعويض شدي. درست مثل بازي روبروي مس كرمان. دليلي داشت؟

دليل خاصي نداشت. تشخيص ژوزه بود و او صلاح دانست كه تعويض شوم. مربي نفر اول است و اگر صلاح بداند يك بازيكن بايد از بازي بيرون بيايد.

ولي انگار از تعويض ناراحت بودي؟

ناراحتي كه طبيعي است اما بيشتر ناراحتي من بابت اين موضوع بود كه 2-صفر عقب بوديم و فكر مي‌كردم اگر در زمين بودم بيشتر مي‌توانستم به پرسپوليس كمك كنم.

البته با اينكه ناراحت بودي اما همانطور كه قول دادي اتفاقات كرمان تكرار نشد.

بازي در كرمان كه شرايط خاصي داشت اما من بعد از آن قول دادم ديگر از اين حركات انجام ندهم. من بازيكن حرفه‌اي هستم، پول حرفه‌اي مي‌گيرم و بايد رفتارم هم حرفه‌اي باشد. تعويض جزيي از فوتبال است و من هم نبايد از اين موضوع ناراحت شوم.

علي كريمي هم كه سرانجام به پرسپوليس برگشت. تو از جمله بازيكناني بودي كه خيلي دوست داشتي كريمي برگردد. حالا چه احساسي داري؟

اكثر مردم از جمله خود من دوست داشتيم كريمي برگردد. خدا را شكر ژوزه و رويانيان هم با كريمي كنار آمدند تا او برگردد. اميدوارم هرچه سريع‌تر مصدوميتش برطرف شود و به ما كمك كند. او بازيكن بزرگي است و بايد قدرش را بدانيم.

فكر مي‌كني بتواند مرد سال فوتبال آسيا شود؟

چرا كه نه. كريمي لياقت انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسيا را دارد. به نظر من رقيبان كريمي نمي‌توانند با او رقابت كنند و در نهايت علي‌آقا مرد سال فوتبال آسيا مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)