پرسپولیس نیوز :  مهرداد پولادی می گوید برای این روزهای خوب فوتبالش یکی مدیون دعای خیر مردم است و دیگری اعتماد کارلوس کروش!

مهرداد پولادی در گفت و گویی کوتاه درباره مصاف سخت تیم ملی با آرژانتین گفت:« حیف شد و داور باعث شد انها از دست مان در بروند. به لطف دعاهای مردم خیلی خوب بازی کردیم و حق مان این بود که کل امتیاز بازی را بگیریم اما اشتباه داور همه چیز را خراب کرد.»

او درباره جدال با مسی و دریبل کردنش گفت:« راستش تمام تلاش مان این بود که هر کس در هر منطقه ای که هست ، بهترین عملکردش را داشته باشد. اگر شما و مردم از من راضی هستید ، خیلی خوشحال کننده است امیدوارم کادرفنی هم رضای باشند چون انها تلاش زیادی برای من داشتند . در روزهای سخت آسیب دیدگی اعتماد زیادی داشتند و زیر بار فشار انتقادها نرفتند و باید از آنها سپاسگذار باشم.»

او درباره عملی کردن دریبل زدن مسی هم گفت:« راستش اصلا هدفم کار نمایشی نبود. یک لحظه دیدم توپ بین من و اوست ، باید کاری می کردم و رفتم تا توپ را زودتر بگیرم و بعد هم ان اتفاق افتاد که از مسی و هیگواین گذشتم ولی اصلا دنبال کار نمایشی نبودم. حالا قبل از بازی هم در این باره حرف زده بودیم و خداراشکر که حرفم درست از آب در آمد!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)