مرجع خبری پرسپولیس : كانون هواداران تيم فوتبال النصر و باشگاه اماراتي براي بازي فرداشب برابر تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب تورنمنت چهارجانبه النصر دبي تبليغات زيادي در شهر دبي انجام مي‌دهند تا بتوانند هواداران زيادي را براي بازي پاياني اين تورنمنت در ورزشگاه آل‌مكتوم بكشانند و با حمايت تماشاگران خود فاتح جام شوند.

*مسئولان تيم فوتبال پرسپوليس به شدت از بي‌برنامگي باشگاه النصر امارات ناراضي هستند، به طوري كه براي سازماندهي برنامه‌هاي خود هيچ مسئولي از باشگاه اماراتي با اين باشگاه هماهنگي انجام نمي‌دهد.

*كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس براي برنامه‌ريزي در خصوص بازي فردا شب برابر النصر جلسه‌اي را امروز در باشگاه ايرانيان محل اقامت خود برگزار و در مورد شرايط بازي تصميم‌گيري خواهند كرد.

*مسئولان باشگاه النصر امارات به طور رسمي و در نامه‌اي از عباس انصاري‌فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس خواستار حضور وي در ورزشگاه آل‌مكتوم در مسابقه پاياني برابر النصر شدند. انصاري فرد با پرسپوليس به امارات نرفته است.

*طبق هماهنگي‌هاي انجام شده قرار است 10 مسئول فوتبال امارات در ورزشگاه آل‌مكتوم حضور يابند و مسابقه پاياني را از نزديك تماشا كنند.

*امروز پرسپوليس براي كسب آمادگي و رويارويي با تيم النصر امارات، در زمين چمن باشگاه ايرانيان تمرين سبكي انجام مي‌دهد.

*چمدان گمشده احمدرضا عابدزاده تاكنون پيدا نشده است و مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس به فرودگاه بازگشته است و به دنبال چمدان خود است.
ديدار پرسپوليس و انصر ساعت 24 فردا شب برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)