یکشنبه 29 دی(10:44) 

مرجع خبری پرسپولیس: كجاى دنيا با ۲ باخت مربى عوض مى كنند؟ پيروانى:مى مانم و پرسپوليس را قهرمان مى كنم

PNNC• بازى با فولاد را چطور ديديد؟
– يك بازى نفسگير بود. ما تا قبل از اينكه ۱۰ نفره شويم نمايش بهترى نسبت به حريف ارائه داديم و موقعيت گلزنى هم داشتيم كه در نهايت از روى ضربه پنالتى به گل رسيديم. در نيمه دوم هم طبيعى بود كه حريف با يك يار بيشتر روى دروازه ما فشار بياورد كه شكر خدا با يك بازى منطقى و حساب شده توانستيم نتيجه را حفظ كنيم.

PNNC • گويا اين پيروزى براى بازيكنان و مربيان پرسپوليس خيلى خوشحال كننده بود؟
– بالاخره تيم ما بعد از ۲ شكست پياپى روزهاى بسيار سختى را پشت سر گذاشت و به اين پيروزى لازم داشتيم تا از زير اين فشارها خارج شويم.

PNNC • شايد به خاطر نيامدن لوكا بوناچيچ در صورت شكست فولاد بود كه شما آنقدر خوشحالى مى كرديد؟
– طى يك هفته اخير از اين صحبت ها زياد شده است. هر روز صبح يك مربى، ظهر مربى ديگر و شب هم فرد ديگرى را به عنوان سرمربى پرسپوليس معرفى مى كردند كه در نهايت خودتان ديديد مديريت باشگاه همه آنها را تكذيب كرد.

PNNC • يعنى شما مى خواهيد بگوييد باشگاه با هيچ مربى خاصى مذاكره نكرده است؟
– نه، فكر نمى كنم با فرد خاصى صحبت شده باشد. ۲ روز قبل از بازى با فولاد، مديريت باشگاه و اعضاى هيأت مديره كه جا دارد از آنها تشكر كنم حمايت خود را از كادر من اعلام كردند و به بچه ها اطمينان دادند كه مربى تغيير نخواهد كرد.

PNNC • بدون ترديد اگر مذاكره اى صورت نمى گرفت ظهر روز جمعه بوناچيچ در برخى خبرگزارى ها به عنوان سرمربى پرسپوليس معرفى نمى شد!
– شما زياد اين اخبار را جدى نگيريد و مهم اين است كه من در حال حاضر سرمربى پرسپوليس هستم.

PNNC • بعد از اين پيروزى شما سرمربى هستيد و دوباره پس از يك باخت ديگر مجدداً بحث آمدن مربى ديگرى پيش خواهد آمد.
– در هيچ جاى دنيا با ۲ باخت مربى عوض نمى كنند. متأسفانه بعد از بازى با ذوب آهن خيلى ها تا آنجا كه در توان داشتند از ما انتقاد كردند و حتى خودشان جانشين من را هم انتخاب نمودند! واقعاً هفته سختى را پشت سر گذاشتم و خيلى احساس تنهايى كردم اما هيأت مديره در حقم لطف كرد و حمايت آنها باعث شد با خيال راحت ترى كار خود را پيش بگيرم.

PNNC • فكر مى كنيد بتوانيد پرسپوليس را قهرمان ليگ و آسيا كنيد، چيزى كه هواداران مى خواهند.
– برخلاف اينكه مى گويند، من مربى كم تجربه اى نيستم و در دوران فوتبال خود به اندازه كافى تجربه كسب كرده ام. من همين جا به هواداران اطمينان مى دهم در ليگ تمام تلاش خود را براى قهرمان شدن انجام خواهيم داد و در مسابقات آسيايى هم حتماً براى قهرمانى مى جنگيم.

PNNC • پس اينكه مديريت باشگاه در مصاحبه اى گفته با گزينه هاى زيادى در حال مذاكره است چه معناى دارد؟
– تا الان كه من با شما صحبت مى كنم سرمربى تيم هستم و تصميم هم با آقايان است كه با چه مربيانى مذاكره كنند يا نكنند. من خادم و عاشق پرسپوليس هستم و تا وقتى كه بخواهند با تمام وجود به اين تيم خدمت مى كنم.

PNNC • در صورت ماندن، براى تقويت تيمتان اقدامى خواهيد كرد؟
– خوشبختانه بازيكنان خوبى را در اختيار داريم و مصدومى هم در تيم نداريم كه نگران آن باشيم. براى تقويت در بعضى خطوط هم بايد بيشتر فكر كنيم تا تصميم مناسبى بگيريم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)