جمعه 23 اسفند (17:34)

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد مقابل تيمي به ميدان برويم كه بيشترين بازيكن ملي پوش را در عربستان در اختيار دارد.

افشين پيرواني اظهار داشت: بايد خودمان را براي يك ديدار سخت مقابل الشباب عربستان كه مي‌توان گفت فينال گروه دوم است، آماده كنيم. الشباب با 8 ملي پوش به ديدار ما مي‌آيد. كار سختي داريم اما براي كسب امتياز به عربستان مي رويم.

وي افزود: مربي الشباب تفكرات بسيار حرفه‌اي دارد و در تغيير تاكتيك‌ها استاد است. در بازي با الغرافه قطر عربستاني‌ها بازي خوبي را به اجرا گذاشتند و حريف را در خانه به سادگي مغلوب كردند و اين يك زنگ خطر براي ما بود.
پيرواني ادامه داد: پس از پيروزي برابر الشارجه با روحيه بالا به مصاف الشباب مي رويم. بايد در اين مسابقه خارج از خانه نتيجه مطلوبي بگيريم تا راه صعودمان هموار شود.
افشين پيرواني با اشاره به خصوصي سازي در پرسپوليس گفت: واقعا بايد از افرادي مثل هدايتي حمايت كرد. با حضور او امسال مشكلات ما كمتر شد. در هر بازي كه برديم بازيكنان در رختكن پاداش گرفتند و در پيش قراردادها به بهترين نحو عمل شد. سال ها با پرسپوليس بودم و واقعا چنين موضوعي را نديده بودم. بايد از هدايتي و ساير اعضاي هيات مديره تشكر كنم.

وي اضافه كرد:

شنيده ام قرار است پرسپوليس به بخش خصوصي واگذار شود. به مسئولان پيشنهاد مي كنم رئيس هيات مديره بهترين گزينه است. هدايتي واقعا دلسوز است و بايد حفظ شود. او در موفقيت امسال ما و رفع حاشيه ها تاثير زيادي داشته است و اگر در سال آينده بخواهيم او را از دست بدهيم دچار دغدغه و ضربه خواهيم شد.
پيرواني خاطرنشان كرد: به عنوان يك پرسپوليسي دوست دارم اين تيم به جايگاه اصلي اش در آسيا و ليگ برتر ايران برسد به همين دليل از صميم قلب آرزو مي‌كنم كه اگر سهام پرسپوليس به فردي داده مي شود گزينه اول هدايتي باشد چون او پول خود را بدون چشمداشت در اين باشگاه هزينه كرده است. حتي او شنيده ام قصد ساختن ورزشگاه اختصاصي دارد كه اگر اين طور باشد پرسپوليس مي‌تواند يك تيم بين المللي در آسيا باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)