شنبه 12 بهمن(19:13) 

 مرجع خبری پرسپولیس : در ادامه مطلب مشروح اخبار را بخوانید !

پيرواني با چشماني اشك آلود ورزشگاه را ترك كرد

هواداران نبايد عليه بازيكنان و كادر فني پرسپوليس شعار دهند

قطبي به دليل توهين تماشاگران از پرسپوليس جدا شد

 

پيرواني با چشماني اشك آلود ورزشگاه را ترك كرد

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي يك بر صفر برابر پيام با چشم هاي اشك آلود ورزشگاه آزادي را ترك كرد.

افشين پيرواني كه در جريان مسابقه با پيام به شدت از سوي هواداران مورد انتقاد قرار گرفته بود در پايان مسابقه هنگام سوار شدن بر اتوبوس گريه كنان ورزشگاه آزادي را ترك كرد. رفتار پيرواني بازيكنان را تحت تاثير قرار داده بود.

* پس از پيروزي يك بر صفر مقابل پيام با گذشت 20 دقيقه از پايان مسابقه شماري از تماشاگران ورزشگاه آزادي را ترك نكرده بودند و عليه مديريت باشگاه پرسپوليس شعار دادند. آنها به نحوه عملكرد حسين هدايتي و عباس انصاري فرد انتقاد كردند.

* پس از به صدا در آمدن سوت داور مسابقه به نشانه پايان مسابقه پرسپوليس و پيام مشهد و با شديدتر شدن انتقاد هواداران بر شمار ماموران نيروي انتظامي افزوده شد تا آنها بتوانند با شرايط بهتري جو را كنترل كنند.

هواداران نبايد عليه بازيكنان و كادر فني پرسپوليس شعار دهند

كاپتيان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تماشاگران بايد صبر بيشتري از خود نشان دهند .

كريم باقري پس از پيروزي يك بر صفر پرسپوليس مقابل پيام از عملكرد هواداران پرسپوليس انتقاد كرد و گفت: تماشاگران بايد در جريان يك مسابقه 90 دقيقه اي صبر بيشتري داشته باشند. آنها نبايد عليه كادر فني و بازيكنان شعار دهند. ما در مسابقات آسيايي يكي از نماينده هاي ايران هستيم و به حمايت آنها نياز داريم.
وي تاكيد كرد: پنالتي ما به درستي اعلام شد چون بازيكن حريف فقط به دنبال اين بود كه با خطا مرا متوقف كند.
باقري گفت: پيام تيم بدي نبود. آنها در اين مسابقه فقط براي دفاع كردن به ميدان آمده بود. البته پرسپوليس هم بازي خوبي انجام نداد.

قطبي به دليل توهين تماشاگران از پرسپوليس جدا شد

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قطبي به دليل توهين هايي كه به وي شد اين تيم را ترك كرد.

نعيم سعداوي در پايان مسابقه با پيام مشهد به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادي اشاره كرد و اظهار داشت: در اوايل فصل در جريان بعضي از مسابقات اتفاقاتي در ورزشگاه رخ داد كه منجر به جدايي افشين قطبي شد.
اين مربي اضافه كرد: توهين به قطبي از جمله عواملي بود كه وي را مجبور به جدايي از پرسپوليس كرد. شايد جوي كه امروز عليه پيرواني وجود داشت همان جبهه است كه مي خواهند به نحوي عامل جدايي پيرواني از اين تيم شود.
وي تاكيد كرد: از دقيقه 60 صحنه ‌هايي را در فوتبال ايران ديدم كه بسيار نادر بوده است. عده اي اصلا احترام پيرواني و بازيكنان بزرگ تيم را حفظ نكردند در حالي كه پيام مشهد 11 نفر و با چند لايه دفاع مي كرد و چشم به ضد حمله ها داشت.
سعداوي افزود: ما با وجود آنكه در دقايق پاياني به پيام گل زديم اما مورد لطف هواداران قرار گرفتيم.
وي گفت: همه در ديدار برابر پيام به دنبال آن بودند كه ما با 4 گل پيروز شويم در حالي كه در فوتبال حرفه اي امروز چنين خواسته اي محو شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)