پپه لوسادا مربی بدنساز جدید پرسپولیس و ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های جدید سرخ‌ها به سوالات پاسخ داد.

پپه لوسادا با اشاره به عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قراردادم را به مدت یک فصل با تیم امضا کرده ام و تلاش می کنم روزهای خوبی را در این باشگاه سپری کنم.

مربی اسپانیایی پرسپولیس در ادامه در خصوص حضورش در این تیم تصریح کرد: پیشنهادی که از سوی مسئولان این باشگاه به من رسید، پیشنهاد خوبی بود و با توجه به شناختی که از این تیم داشتم به بررسی بیشتر در این خصوص پرداختم و در نهایت به این جمع بندی رسیدم که کارم را در فوتبال ایران در پرسپولیس ادامه بدهم.

وی در پایان گفت: باعث افتخارم است بتوانم تجربیاتم را در اختیار پرسپولیس قرار دهم و امیدوارم فصل خوب و موفقی را در این تیم داشته باشم.

ولسلی ننکا: انتخاب پرسپولیس چالش خوبی بود

ولسلی ننکا، مربی گلرهای پرسپولیس در گفت‌وگو با برنا در خصوص حضورش در کادر فنی سرخ‌ها اظهار داشت: وقتی این پیشنهاد رسید آن را بررسی کردم و در نهایت به این جمع بندی رسیدم که حضور در پرسپولیس چالش خوبی است و پیشنهاد را پذیرفتم.

وی در ادامه در مورد امضای قراردادش با پرسپولیس تصریح کرد: قراردادم با پرسپولیس یک فصل است و باعث افتخارم است که در نهایت در این تیم حضور پیدا کردم.

ننکا در خصوص شناختش از دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: پرسپولیس دروازه بان های خوبی دارد. علیرضا بیرانوند دروازه بان خوبی است و او را می شناسم. امیدوارم در این فصل بتوانیم روزها و شرایط خوبی را در کنار هم داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)