پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: نمی‌دانم فلسفه تیمداری هدایتی چیست چون زمانی ۳،۴ تیم تحویل می‌گیرد و زمانی هم همه را رها می‌کند!

پژمان نوری در خصوص شکست یک بر صفر ملوان انزلی مقابل پرسپولیس گفت: نیمه اول آمده بودیم دفاع کنیم تا در ضد حملات با توجه به اینکه در خط حمله بازیکنان سرعتی داشتیم به پرسپولیس گل بزنیم اما متاسفانه وقتی نیمه دوم شروع شد پرسپولیس روی غافلگیری ما به گل رسید.

وی افزود: 3 امتیاز این بازی برای ما مهم بود تا بتوانیم فصل بد را با این پیروزی فراموش کنیم و عیدی به هواداران بدهیم. همه فکر و ذهن‌مان این بود که با پیروزی مقابل پرسپولیس نیم فصل بد خودمان را فراموش کنیم اما نشد.

نوری در خصوص اینکه در ابتدای فصل رویای رفتن به آسیا را داشتید و چه اتفاقی افتاد که ملوان در نیم فصل دوم نتایج بدی گرفت، عنوان کرد: به نظرم کسب سهمیه آسیا اصلا رویا نبود. چیزی که برای تیم ما می‌توانست واقعیت داشته باشد، باید رخ می‌داد. در نیم فصل اول با اینکه در چند بازی در خانه امتیاز از دست دادیم، سوم یا چهارم جدول بودیم ولی متاسفانه حسین هدایتی رفیق نیمه‌راه شد تا حاشیه‌ها سراغ تیم بیاید. وقتی حاشیه‌ها سراغ تیم بیاید، مطمئنا آن تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

هافبک ملوان ادامه داد: بازیکنان ما ماخوذ به حیا هستند که کسی صدای آنها را نمی‌شنود. آنها 3 سال است از باشگاه ملوان طلب دارند اما حتی یکی از آنها از باشگاه شکایت نکرده است. به نظرم این حجب و حیا باعث شده بعضی‌ها از این قضیه سوء استفاده کنند.

وی با انتقاد از حسین هدایتی مالک باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: وقتی هدایتی به ملوان آمد همه فکر کردند تیم قهرمان می‌شود یا به آسیا می‌رود. در نیم فصل اول این ذهنیت در بین ملوانی‌ها وجود داشت اما نیم فصل دوم هدایتی را دیگر ندیدیم.

نوری اضافه کرد: از هدایتی خواهش کردیم حداقل یک جلسه در تمرینات حاضر شود و با بازیکنان صحبت کند ولی متاسفانه اصلا او را ندیدیم و حمایتی از او مشاهده نکردیم. کمک‌های هدایتی به ملوان  نه تنها کم شد که به صفر رسید. اگر هر بازیکن ملوان هم حرف بزند، هواداران شاکی می‌شوند و می‌گویند چرا بازیکنان این همه پول می‌گیرند، حالا یک سال پول نگرفته‌اند اما باید بگویم که بازیکنان ملوان سه سال است پولی دریافت نکرده‌اند و با غیرت بازی می‌کنند. اگر تیم می‌خواهد آسیایی شود، به فکر قهرمانی باشد باید حرفه‌ای فکر کند و تماشاگران هم باید حرفه‌ای باشند.

هافبک ملوان با اشاره به حضورش در لیگ امارات گفت: به لحاظ مالی ماندن در امارات بهتر بود اما آنها از لحاظ فوتبالی خیلی از ما عقب بودند و این مسئله خیلی مرا اذیت می‌کرد. در ملوان خیلی راحت بودم؛ مخصوصا در نیم فصل اول و همه چیز عالی و خوب پیش می‌رفت اما نیم فصل دوم همه چیز بهم ریخت.

وی در مورد اینکه هدایتی به گهر دورود کمک کرده و چرا به فکر باشگاه ملوان نبوده، عنوان کرد: نمی‌دانم اصلا فلسفه تیمداری هدایتی چیست؟ زمانی 3،4 تیم را تحویل می‌گیرد و زمانی نیز همه را رها می‌کند.

نوری درباره اختلافات بین محمد احمدزاده و مدیریت باشگاه ملوان پس از تشکیل کمیته فنی باشگاه گفت: در جریان این اختلافاتی که گفتید نیستم. اگر اختلافاتی هم وجود داشته باشد، بهتر است خودشان جواب دهند.

وی در خصوص ترک ملوان از سوی ستاره‌های این تیم در فصل آینده گفت: ملوان در این فصل بازیکنانی خوبی داشت اما کم لطفی‌ها باعث شد به خواسته‌هایمان نرسیم. واقعا توانایی کسب سهمیه آسیا را داشتیم ولی متاسفانه یک جاهایی نیز بدشانس بودم. در فصل آینده نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

هافبک ملوان در پایان درباره شایعه پیشنهاد پرسپولیس به وی برای حضور در این تیم در فصل آینده اظهار داشت: پرسپولیس پیشنهاد به من داده است؟ نه، اصلا این موضوع صحت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)