پرسپولیس نیوز : برنامه پیاده روی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در جاده تندرستی با غیبت مربی ایران این تیم برگزار شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی خود پیش از ظهر امروز با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب به پیاده روی در جاده تندرستی پرداخته تا به نوعی خستگی بازی‌های لیگ و جام حذفی را که به صورت فشرده انجام می‌شوند از تن خارج کنند.
 

برانکو ایوانکوویچ امروز در برنامه‌ای متفاوت، شاگردان خود را به جای ورزشگاه درفشی‌فر به جاده سلامت مجموعه ورزشی انقلاب برد.

سرمربی پرسپولیس با توجه به فشردگی بازی‌ها، خستگی ناشی از تمرینات و شاید با توجه به موج مصدومیت‌ها، قصد داشت امروز را به بازیکنان خود استراحت بدهد اما تصمیم گرفت آنها را به مجموعه انقلاب ببرد تا در فضایی متفاوت که از نظر روحی تنوعی هم به حساب می‌آمد، به پیاده روی بپردازند.

اعضای تیم در ادامه ناهار را هم کنار یکدیگر صرف می‌کنند و بعد در اختیار خود خواهند بود تا تمرین فردا چهارشنبه که از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

با این برنامه، از یک سو بازیکنان این زمان را در اختیار کادر فنی بودند و ضمن نظارات روی تغذیه آنها، شرایطی فراهم آمد تا بازیکنان در فضایی خارج از استرس و هیجان بازی، تمرین یا اردوی شب قبل از بازی، کنار یکدیگر باشند.

در این تمرین همه بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند و تنها مصطفی قنبرپور غایب بود که گفته می‌شود او برای رسیدگی به امور باشگاه در جلسات حضور داشته است.

از نکات جالب توجه این حرکت تمرینی پرسپولیسی‌ها برخورد گرم مردم با آن‌ها بود به طوریکه بازار عکس با بازیکنان پرسپولیس و بخصوص برانکو و کریم باقری داغ بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)