پرسپولیس نیوز : رئیس‌جمهور منتخب ملت با تبریک صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تاکید کرد: این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در همه عرصه ها خواهد بود.

حجت الاسلام حسن روحانی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر کره جنوبی و صعود مقتدرانه به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت.

وی در این پیام تصریح کرد: صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل مایه مباهات و خرسندی همه ایرانیان و آنانی است که به سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشند، شد.

رئیس‌جمهور منتخب ملت در ادامه این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران ، جامعه ورزشی کشور و ورزشکاران و ورزش‌دوستان صمیمانه تبریک گفت.

حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: اطمینان دارم این موفقیت مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: اینجانب نیز خود را در شادی ملت بزرگ ایران سهیم دانسته و برای یکایک ایرانیان درعرصه‌های گوناگون عزت‌آفرینی آرزوی بهروزی و سعادت دارم.

لاریجانی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی برزیل را تبریک گفت
رئیس مجلس طی پیامی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت.

به نقل از اداره اخبار مجلس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
صعود افتخارآفرین و غرورانگیز جوانان غیور تیم ملی فوتبال در عرصه رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل موجب شور و شعف ملت شریف و بزرگ ایران شد.

در حالی که مردم آگاه ایران در روز جمعه 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی جهان را متحیر خویش ساختند، فرزندان غیرتمند ملت بار دیگر شکوه و عظمت این کشور بزرگ را در حماسه‌ای دیگر رقم زدند. جوانان قوی تن و قوی دل جمهوری اسلامی ایران که مفتخر به صعود تیم کشورمان در این رقابت‌ها شدند، شادی و سرور به همراه جشن پیروزی را در جای‌جای کشور پهناورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی درخشان، صعود تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال سال 2014 برزیل به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزشی کشور و مسئولان، مربیان و کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، امیدوارم جوانان سرافراز کشورمان در تمامی عرصه‌ها و رقابت‌ها پیروز و موفق باشند.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

پیام تبریک وزیر ورزش برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی
وزیر ورزش و جوانان در پیامی صعود ایران به جام جهانی 2014 را به ملی‌پوشان تبریک گفت.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام تبریک محمد عباسی با اشاره به غیرت و تلاش ایرانی در راه صعود چهارم به رقابت های جام جهانی، آمده است: خدای بزرگ را شاکرم که این توفیق دست داد تا امروز در سایه تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، چهارمین صعود به رقابت های جام جهانی فوتبال برای ایران عزیز را شاهد باشیم.

بی شک صعود به جام جهانی به عنوان تیم اول گروه اول انتخابی آسیا دستاورد بزرگی برای جامعه ورزش و فوتبال ایران به حساب می آید که جا دارد این پیروزی بزرگ و ارزشمند را به نوبه خود خدمت رهبر معظم انقلاب، مسئولان دولت و مردم عزیز و سرافراز ایران تبریک عرض کنم. امید آنکه دستاوردهای ورزش همچنان کام ملت عزیز را شاد سازد.

 

پیام تبریک رهبری به مناسبت صعود به جام جهانی
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم  و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.
سید علی خامنه ای
28 خرداد ماه 1392

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)