خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، هفته نیروی انتظامی را به سردار احمدی مقدم، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و تلاشگران این نیرو در عرصه ورزش تبریک گفت و از تلاش های شبانه روزی آنها قدردانی کرد.

 

در پیام محمد رویانیان آمده است؛ نیروی انتظامی مظهر اقتدار، انسجام، نظم، امنیت و آرامش برای مردم است. نامگذاری هفته ای با این نام قدمی بسیار کوچک در برابر گام های بزرگ، استوار و اطمینان بخشی است که نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جهت تعالی ایران عزیز و نیل به اهداف ارزشمند جامعه بر می دارد.

بدون تردید، قدردانی از زحمات دلاور مردان نیروی انتظامی که در عرصه های گوناگون و در جای جای سرزمین عزیزمان حافظ جان، مال، امنیت و ناموس کشور و مردم قدرشناس هستند در قالب کلمات و جملات امکانپذیر نیست. با این وجود باشگاه بزرگ پرسپولیس بر خود فرض می داند مراتب سپاسگزاری و تکریم خود را نسبت به مردان و زنان رشید و غیرتمندی که از آسایش خود می گذرند تا با جانفشانی امنیت و آرامش را تقدیم ما کنند، اعلام نماید.

نیروی انتظامی همچنین با حضور فعال خود در عرصه رقابت های ورزشی بویژه فوتبال با برقراری نظم و امنیت در ورزشگاه ها نقش بسزایی در این عرصه ایفا می کند که تصور غیر از آن برای ما میسر نیست.

به این وسیله ضمن تبریک صمیمانه این هفته به سردار احمدی مقدم، فرمانده محترم نیروی انتظامی، دیگر فرماندهان رشید و پرسنل شجاع نیروی انتظامی از تلاش های این بزرگ مردان تقدیر می کنیم. امیدواریم در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت ا… خامنه ای (مدظله العالی)، در پاسداری از خون شهدای گرانقدر و حفظ ارزش های ایرانی اسلامی و برقراری نظم و امنیت و آرامش؛ موفق، سربلند و پیروز باشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)