پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

این شب‌ها و روزها چه غمبارند گویی تمام غصه‌های عالم روی دلمان سنگینی می‌کند و داغی جانسوز، دل‌ها را بار دیگر به آتش می‌کشد. ماتمی سخت که نه فقط برای شیعیان بلکه از آن تمام آزاده‌های عالم است.

حادثه کربلا و حماسه عاشورا تصویری ناب از شوریدن تقابل اوج عزت انسانی بر حضیض ذلت دنیایی است. آوردگاهی که یک بار برای همیشه تکلیف این دنیای خاکی و بشریت را با هم روشن کرد و به شرافت و عزت انسانی، پیروزی ابدی بخشید. از این رو است که حضرت امام حسین (ع) از همه مرزهای زمان و مکان می‌گذرد. رنگ‌ها، قومیت‌ها، زبان‌ها، باورها و حتی دین‌ها را فاتحانه در می‌نوردد تا اینگونه همه جای زمین کربلا و همه روزهایش، عاشورا باشد. عاشورایی که هر یک از ما در آن باید در انقلابی درونی پاکی‌ها را بر پلیدی‌های شیطانی پیروز گردانیم.

این نوای تشنگی و دردمندی نیست که می‌شنویم. این فریاد انسانیت، شرافت، فداکاری، آزادی خواهی و حماسی و سلحشوری است که جان‌ها را لبریز از عشق به وحدانیت خداوند متعال و رهایی از پوچی و علایق پست می‌کند که در اذهان بزرگ می‌نماید. هر قدر بزرگتر باشد، انسان را کوچکتر می‌کند. حدیث عاشورا، روایت تشنگی نیست بلکه حکایت سیراب شدن از سرچشمه الهی و حوض کوثر است. آن چنان سیراب شدنی که دیگر هیچ درد و سختی مجالی برای خودنمایی در وجود انسان نیابد. ارمغانی که باید را بهتر شناخت و چون پیروان راستینش در طول تاریخ با آن زندگی کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های سوگواران حسینی، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به حضرت ولیعصر(عج)، ملت شریف ایران، مسلمانان جهان بویژه شیعیان و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)