پرسپولیس نیوز :همسر و خانواده زنده‌یاد هادی نوروزی با انتشار پیامی از اقدام رامین رضاییان در زنده نگه داشتن یاد وخاطره هادی نوروزی با پوشیدن پیراهن شماره ۲۴ تیم اوستنده بلژیک تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام آمده است: اقدام هواداران پرسپولیس و دوستداران پرسپولیس مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی عزیزمان با تشویق وی در دقیقه ۲۴ بازی‌های پرسپولیس و تیم ملی همواره تسکینی بوده بر درد پرواز ابدی هادی عزیزمان. اینکه رسانه‌ها همواره یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را زنده نگه داشتنه اند نیز جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. در این مدت که هادی عزیزمان در میان‌مان نیست بسیاری از همبازیانش نیز به طرق مختلف یاد و خاطره وی را گرامی داشته‌اند و اخیرا نیز محمد عباس‌زاده به به ثمر رساندن ۲۴ گل و اهدای عنوان آقای گلی خود به هانی و همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی با اهدای مدال خود به خانواده نوروزی مراتب ابراز همدردی خود را با ما نشان دادند که وظیفه می‌دانیم از همه آنها، هواداران، مشوقین و کانون هواداران باشگاه و همچنین فعالان رسانه ای و عرصه مجازی بار دیگر تقدیر و تشکر کنیم.

برگزاری مراسم تولد باشکوه هادی عزیزمان توسط روزنامه پیروزی با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس و مدیریت و مسئولان باشگاه و تیم پرسپولیس هم اقدام ارزشمندی بود که در ماه‌های اخیر رخ داده است. در این میان رامین رضاییان ستاره پرسپولیس و تیم ملی ضمن نشان دادن عشق و علاقه خود به هواداران و باشگاه پرسپولیس با پوشیدن پیراهن شماره ۲۴ و دل کندن از شماره ۲۷ که علاقه خاصی به آن دارد گام بزرگی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس برداشت. رامین رضاییان نه در شعار بلکه در عمل عشق وعلاقه خود به هواداران پرسپولیس را نشان داده و ان را اثبات کرد و همچنین با انتخاب شماره ۲۴ دست به اقدامی زد که قطعا در زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی عزیز موثر خواهد بود.

وظیفه خود می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر ویژه خود از اقای رامین رضاییان را اعلام داریم. برای ایشان در لیگ بلژیک و تیم ملی آرزوی موفقیت را داریم و امیدواریم این بازیکن شایسته و توانمند با درخشش در لیگ بلژیک و جام جهانی بتواند به تیم‌های بزرگتر راه یافته و شایستگی‌هایش را باردیگر اثبات کند. آقا رامین از شما ممنونیم و سربلندی و موفقیت تان با شماره ۲۴ آرزوی ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)