پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس می‌گوید این تیم در بازی مقابل استقلال فقط به برد فکر می‌کند و معتقد است این بازی مساوی نمی شود.

پیام صادقیان درباره آخرین وضعیت پرسپولیس، پیروزی مقابل فولاد، حضور خلعتبری در جمع سرخپوشان و ارزیابی اش از داربی 77 صحبت کرد.

 

* هفته هفته از فصل گذشته است. عملکرد پرسپولیس را تا الان چطور ارزیابی می کنی؟

شرایط خیلی خوبی داریم. همه بازیکنان با روحیه بالا تمرین می کنند. من قبلا هم گفته بودم که فوتبال بالا و پایین دارد. دیدید که یک روز مقابل سایپا و نفت هرچه زدیم به در بسته خورد و نشد ببریم اما در بازی مقابل فولاد که تیم پرقدرتی است و در صدر جدول قرار دارد، فوتبال بسیار خوبی ارائه دادیم. می توانستیم 5-6 گل به این تیم بزنیم. هواداران باید صبور باشند. این تیم قطعا بهتر از اینها خواهد شد.

 

* در بازی قبل انگار بازیکن آزاد بودی و بعضی مواقع پشت تک مهاجم بازی می کردی.

از ابتدای لیگ هر جا که دایی صلاح دیده بازی کرده ام. چه در جناحین و چه در مرکز میدان و پشت مهاجمان. خدا را شکر توانسته ام هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم. فکر می کنم تا اینجا جواب اعتماد دایی را داده ام. خوشبختانه خودم را زود با شرایط تیم وفق داده ام.

 

* خط دفاعی پرسپولیس با آمار خوب خود به نوعی قوت قلب تیم تان است.

بله اگر چشم شان نزنیم همه بازیکنان خط دفاع ما عالی بوده اند و خیال ما را تا حد زیادی راحت کرده اند. در بازی قبل هم با زحمت های آنها فولاد را بردیم. ما الان در رده سوم جدول هستیم و شرایط خوبی داریم. بازیکنان جوان زیادی به پرسپولیس آمده اند و طول می کشد که به طور کامل با هم هماهنگ شویم و چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا کنیم.

 

* برسیم به شهرآورد. اولین داربی ات را این هفته تجربه می کنی.

می دانم که این بازی با سایر بازی ها فرق دارد اما من هیچ استرسی ندارم و این بازی را برای خودم بزرگ نمی کنم. هر بازی پرسپولیس برای من مهم است. چه مقابل استقلال و چه مقابل سایر تیم ها. خوشبختانه در بازی های گذشته هم توانسته ام بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. فقط این را می گویم که مقابل استقلال فوتبال متفاوتی از من خواهید دید و مسلما خط دفاع این تیم روز سختی خواهد داشت.

 

* خلعتبری هم به پرسپولیس پیوست…

قبلا هم گفته بودم که خیلی دوست دارم محمدرضا به پرسپولیس بیاید. او هم مصاحبه کرده بود و گفته بود اگر 5 دقیقه هم در داربی بازی کند به استقلال گل می زند. مطمئن باشید من هم به او کمک می کنم که بتواند گلزنی کند. به هر حال او تازه به جمع ما اضافه شده و باید به او کمک کنیم که در تیم جا بیفتد.

 

* با امید عالیشاه در چند بازی قبل زوج خوبی تشکیل داده بودید اما او داربی را از دست داد.

به هر حال من چند سال کنار امید بازی کرده ام. در زمین خوب همدیگر را پیدا می کنیم و فوتبال هم را حفظیم. حتما قسمت امید نبوده که در داربی بازی کند.

 

* می دانی که هر دو داربی فصل گذشته صفر – صفر تمام شد. هواداران دیگر مساوی نمی خواهند!

استقلال تیم پرمهره و خیلی خوبی است اما ما هم پرسپولیس هستیم و شک نکنید بازی سختی جلوی ما خواهند داشت. دوست دارم که این بازی پرگل و زیبا شود. فقط برای برد به زمین می رویم چرا که دایی همیشه پیروزی می خواهد. شما هم مطمئن باشید بازی خوبی خواهید دید و نمی گذاریم داربی مساوی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)