مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس، در پیامی از هواداران پرسپولیس خواست در بازی سرنوشت ساز روز یکشنبه این تیم در برابر سپاهان اصفهان، با حضور پرشور در ورزشگاه آزادی به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

عزیزان هوادار، سلام

 

یکشنبه یکی از سرنوشت سازترین روزها برای تیم همیشه سرافراز و محبوب شما در پیش است.

 

 

نه تنها بنده که افتخاری بالاتر از خدمتگزاری شما ندارم بلکه همه ارکان وظیفه شناس باشگاه، از جمله کادر محترم فنی نیز در این روز، بعد از لطف و مرحمت الهی، چشم به حضور گرم و حمایت های بی تکلف شما دوخته اند.

 

ما که به خاطر نقش لبخند زیبای یکایک شما، برای کسب قهرمانی در جام حذفی همچون ید واحد شده ایم. و بی گمان، سکوهای ورزشگاه بزرگ آزادی نیز در این روز، دل به قدوم پر برکت شما خوش کرده است.

 

ای دوست داشتنی ترین حامیان همیشگی

تردید نداشته باشید برای این روز همه بازیکنان غیرتمند و افتخار آفرین تیم نیز، هم قسم شده اند که با شعار روحیه بخش شما، دل میلیون ها مشتاق منتظر در خانه ها را با پیروزی غرور آفرین خود، شاد نمایند.

 

ای حامیان واقعی

روز یکشنبه فرصتی است برای طنین انداز شدن سرود بزرگ سرخ. سرودی که از قلب ها می جوشد و بر زبان ها جاری می شود و با موج هزاران پرچم خوشرنگ قرمز می خروشد. بیایید تا با تدابیر خوب کادر محترم فنی، هوشیاری بازیکنان عزیز و حمایت های بی بدیل شما، بخشی از سرود دلنشین قهرمانی جام حذفی را برای پرسپولیس همیشه قهرمان، در ورزشگاه بزرگ آزادی طنین انداز نماییم.

 

 

سربلند باشید


مخلص شما؛ حبیب کاشانی

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)