پرسپولیس نیوز : کارشناس فوتبال گفت:چند سال است كه تيم ملي با همين نفرات به ميدان مي‌رود و هيچگونه آينده‌نگري هم در كار نيست.

افشین پیروانی   درباره بازی تیم ملی مقابل تایلند عنوان کرد:تايلند در این مسابقه هيچ حرفي براي گفتن نداشت.این تيم  با توجه به اينكه در خانه‌اش مقابل ايران به ميدان مي‌رفت انتظار مي‌رفت بتواند روي دروازه تيم ملي خطراتي ايجاد كند اما خوشبختانه بازيكنان تيم ملي به خوبي بازي را در دست گرفتند و به آنها اجازه خودنمايي ندادند تا ايران بعد از مدت‌ها بدون اما و اگرهاي هميشگي به صعود به مرحله نهايي جام ملت‌ها اميدوار شود.

وی ادامه داد:نتيجه از قبل قابل پيش‌بيني بود، اما بايد از سرمربي تيم ملي انتظار داشت كه نگاه بهتري به بازيكنان داخل ايران داشته باشد. كارلوس كي‌روش به بازيكنان خارج از ايران فرصت داد تا در اين بازي هم به تيم ملي كمك كنند اما بايد توجه كرد كه اين مساله نمي‌تواند سيگنال خوبي باشد. اين نشان‌دهنده اين است كه ليگ ايران همچنان پويا نيست و نتوانسته لقمه‌يي مطابق ميل و ذائقه سرمربي تيم ملي درست كند.

کاپیتان پیشین تیم ملی افزود:در توانايي‌هاي دورگه‌هاي تيم ملي شكي نيست و همانطور كه ديديم در اين بازي هم كيفيت بالاي خودشان را نشان دادند و در گلزني هم موفق عمل كردند اما بايد نگاه ويژه‌ ايي به ليگ داخل داشت.

وی درباره میانگین سنی تیم ملی گفت:از دید من تيم ملي کنونی پير است. اين براي تيمي كه مي‌خواهد در جام جهاني حاضر شود و مقابل قدرت‌هاي بزرگ قرار بگيرد كمي نگران‌كننده است. كي‌روش از هم‌اكنون بايد به فكر جايگزيني مناسب براي نفرات حاضر باشد. چند سال است كه تيم ملي با همين نفرات به ميدان مي‌رود و هيچگونه آينده‌نگري هم در كار نيست.

پیروانی درباره برنامه های تیم ملی تا زمان برگزاری جام جهانی گفت:همان روزی که تیم ملی ما در یک بازی رسمی به مصاف تایلند می رود؛ كره جنوبي مقابل سويس و ژاپن به مصاف هلند رفند اما براي تيم ملي كه اكنون جهاني شده هيچ حريف تداركاتي قابل اعتنايي در نظر گرفته نشده است. ما هنوز تفكر جهاني نداريم و اين مي‌تواند در جام جهاني براي‌مان دردسرساز شود. وقتي در جام جهاني موفق مي‌شويم كه خوب باشيم و كاملا تدارك حضور در اين تورنمنت را ديده باشيم اما چيزي كه در مسوولان فدراسيون ديده مي‌شود عدم استقبال از اين مساله است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)