در مورد کرانچار فعلا نمی توان نظر داد / کار کردن در تیم ملی برای هر فردی افتخار است

مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط خودش و پرسپولیس گفت و گویی انجام داده که در ذیل می آید .

افشين پيرواني پس از جدايي از پرسپوليس فعلا از سطح اول فوتبال ايران فاصله گرفته ولي به احتمال فراوان او در روزهاي آينده به عنوان دستيار قطبي در تيم ملي فعاليت خواهد كرد هرچند كه خودش دوست ندارد در اين مورد شفاف صحبت كند.

پيرواني قبل از شروع ليگ با چند پيشنهاد مواجه شد كه البته باب ميلش نبود. او تصميم گرفت بيشتر به كارهاي شخصي‌اش و همچنين ادامه تحصيل خود رسيدگي كند و البته هر از چندگاهي هم به عنوان كارشناس در تلويزيون حاضر شود. پيرواني در مورد مسائل مختلف گفت‌وگویی انجام داد که با هم می خوانیم.

*فصل جديد ليگ برتر را چطور مي‌بينيد. به نظر شما چه تيمي قهرمان مي‌شود؟

از حالا نمي‌توان تيم قهرمان را پيش‌بيني كرد. شايد خيلي‌ها بگويند تيم‌هاي مدعي كه در سال‌هاي گذشته در كورس قهرماني بودند، امسال هم بيشترين شانس را دارند ولي نبايد از ديگر تيم‌ها هم غافل شد. البته قبول دارم بعضي از تيم‌ها كه در سال‌هاي گذشته قهرمان شده‌اند به دليل شخصيت بالايي كه دارند امسال هم مدعيان جدي هستند.

*اگر بخواهيد از 4 تيم به عنوان مدعيان اصلي قهرماني نام ببريد، اسم كدام تيم‌ها را مي‌گوييد؟

به نظر من استقلال، ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپوليس مدعيان جدي قهرماني هستند.

*نظرتان در مورد پرسپوليس چيست؟

پرسپوليس در بازي اول نمايش قابل قبولي داشت ولي از حالا نمي‌توان در مورد اين تيم اظهارنظر كرد چون تغييراتي در كادر فني و همچنين بازيكنان رخ داده است و قضاوت كردن در مورد پرسپوليس فعلا زود است.

*برخي از پيشكسوتان پرسپوليس در مورد مربيان خارجي كه به اين تيم مي‌آيند، موضع منفي مي‌گيرند. شما اگر بخواهيد در مورد زلاتكو كرانچار صحبت كنيد، سياست ديگر پيشكسوتان باشگاه را پيش خواهيد گرفت؟

اگر يك مربي نتيجه بگيرد، ديگران مريض نيستند كه بخواهند از او ايراد بگيرند. در ضمن من هم به هيچ عنوان اهل جبهه‌گيري عليه مربيان خارجي نيستم و حتي اگر كرانچار در پرسپوليس بد نتيجه بگيرد به هيچ عنوان در مورد او صحبت نخواهم كرد چون معتقدم اگر اين مربي نتايج ضعيفي بگيرد بايد آنهايي پاسخگو باشند كه او را به پرسپوليس آوردند.

*فكر مي‌كنيد كرانچار نتيجه بگيرد؟

از حالا نمي‌توان در اين مورد صحبت كرد. به نظر من تعريف كردن از اين مربي و يا تخريب او در حال حاضر منطقي نيست و بايد منتظر زمان باشيم تا نتايج كرانچار را ارزيابي كنيم.

*برخي معتقدند كه عده‌اي از پيشكسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هميشه در انتظار ضعيف نتيجه گرفتن اين تيم‌ها هستند تا خودشان وارد صحنه شوند. نظر شما چيست؟

من چنين اخلاقي ندارم، در ضمن اگر پرسپوليس نتيجه نگيرد مطمئن باشيد سراغ افشين پيرواني نمي‌آيد.

*چرا؟

به هرحال فكر مي‌كنم كه در حال حاضر فضاي لازم براي حضور من در پرسپوليس وجود ندارد. البته اين را هم بايد بگويم كه مربياني مثل من كه جوان هستند هنوز فرصت زيادي دارند تا خودشان را نشان دهند. من به هيچ عنوان دوست ندارم پرسپوليس نتايج ضعيفي بگيرد چون سال‌ها در اين تيم بازي كرده‌ام و مي‌خواهم خوشحالي هواداران پرسپوليس را ببينم. در ضمن آدمي نيستم كه براي شكست اين تيم دعا كنم.

*خيلي از هم‌بازي‌هاي شما در تيم ملي، مدت‌هاست كه مربيگري را آغاز كرده‌اند. فكر نمي‌كنيد از آنها عقب مانده‌ايد؟

من سال گذشته چند ماه سرمربي پرسپوليس بودم، در ضمن قبل از شروع فصل هم پيشنهادهايي داشتم كه ترجيج دادم آنها را رد كنم. من خودم را با خودم مقايسه مي‌كنم و معتقدم هيچ چيز دير نشده است.

*مثل اينكه قرار است به عنوان دستيار قطبي در تيم ملي فعاليت كنيد. اين موضوع صحت دارد؟

كار كردن در تيم ملي براي هر فردي يك افتخار بزرگ است ولي فعلا در اين مورد صحبتي با من نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)