شنبه 19 بهمن(20:23)

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي فعلي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من عاشق و خادم پرسپوليس هستم و براي پست و مقام در اين تيم كيسه ندوخته‌ام.

افشين پيرواني اظهار كرد: من عاشق و خادم پرسپوليس هستم و براي من خدمت كردن به اين تيم مهم است؛ هواداران بدانند براي پست و مقام در پرسپوليس كيسه ندوخته‌ام و براي من ارزشي ندارد.

وي افزود: زماني براي پرسپوليس هم بازيكن و هم كاپيتان بودم؛ در تيم ملي هم به عنوان بازيكن، كاپيتان و مربي حضور داشتم و اكنون هم براي هواداران پرسپوليس مربي و سرمربي تيم‌شان بودم؛ در اين مدت تمام داشته‌هايم را در اختيار تيم گذاشتم و هر كجا بودم براي هواداران كسب افتخار كردم و هميشه كاري انجام ندادم كه پيش آنها سرافكنده باشم.

پيرواني گفت: ابتداي فصل به پرسپوليس آمدم تا با قطبي اين تيم را باز هم سربلند كنم اما بعد از رفتن اين مربي، با توجه به مشكلات و حواشي كنار تيم، در بحراني‌ترين شرايط با سمت سرمربي به كمك پرسپوليس آمدم؛ شرايط به قدري بحراني بود كه نظير آن را به هيچ وجه چه در دوران بازيگري و چه مربيگري خود نديده بودم اما آمدم و تمام تلاشم را به كار بستم تا پرسپوليس موفق باشد.

وي با حلاليت‌طلبي از هوداران پرسپوليس، ادامه داد:

در 12 مسابقه‌اي كه سرمربي پرسپوليس بودم ، 7 پيروزي، 3 تساوي و 2 باخت را كسب كردم كه به نظرم نتايج بدي نيست. اگر 2 شكستي كه با من حاصل شد هواداران را ناراحت كرده، از آنها عذرخواهي مي‌كنم و مي‌خواهم مرا حلال كنند؛ اما ما بايد به اين باور برسيم كه باخت هم جزيي از فوتبال است و بدون شك من هم دوست نداشتم اين اتفاق بيافتد.

سرمربي فعلي پرسپوليس كه پس از قطعي شدن حضور “وينگادا” در راس كادر فني اين تيم، ظاهرا ماموريت جديدي در پرسپوليس پيدا كرده است، درباره شرايط فعلي‌اش به ايسنا گفت: در حال حاضر ماموريت جديدي از سوي مديريت باشگاه برايم در نظر گرفته شده كه تمام تلاشم را به كار مي‌بندم تا همراه با سرمربي خارجي تيم هر سه جام پيش‌رو را براي پرسپوليس كسب كنيم. دوست دارم همانند دوران بازيگري‌ام،‌ اين‌بار در كسوت مربيگري جام قهرماني ليگ را بالاي سر ببرم. همچنين به هوداران قول مي‌دهم تا تمام تجربياتم را در اختيار سرمربي جديد قرار دهم.

پيرواني درباره شايعات مطرح شده مبني بر اختلافات بين او و حسين هدايتي كه در نهايت منجر به حضور سرمربي خارجي در پرسپوليس شد نيز تصريح كرد: به هيچ وجه موافق صحبت‌هاي مطرح شده در اين‌باره نيستم؛ اينكه مي‌گويند هدايتي حرمت پيرواني را شسكت و باعث حضور سرمربي خارجي در پرسپوليس شد، به هيچ وجه درست نيست. هدايتي چه در زمان سرمربيگري‌ من و چه حالا تمام امكانات را براي موفقيت پرسپوليس فراهم كرد و مدام از من مي‌خواست تقاضاهايم را مطرح كنم تا براي تقويت اين تيم مهيا سازد. از او به خاطر تمام كمك‌هايي كه به پرسپوليس داشته، تشكر مي‌كنم و هواداران بدانند او براي مطرح كردن خود به پرسپوليس كمك نمي‌كند بلكه اين تيم را دوست دارد و فقط به پيشرفت و سربلندي پرسپوليس مي‌انديشد؛ شايد اين مساله را من كه با او كار مي‌كنم، بهتر بدانم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)