مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از موعود بنیادی‌فر انتقاد کرد و گفت: شما که شجاعت اعلام پنالتی برای استقلال در لحظات پایانی را داشتید چرا پنالتی ما را در اهواز اعلام نکردید.

افشین پیروانی پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بازی مهم و حساسی است. دو تیم از شرایط مسابقه مطلع هستند. ما پرسپولیس هستیم و در خانه بازی داریم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. درست است در خانه بازی داریم، ولی دوست دارم این صحبت را بگویم؛ چطور ما میزبان هستیم ولی با هشت هزار هوادار باید امروز بازی کنیم؟ می‌گویند سکوها خراب است؛ جای اینکه پروژه افتتاح کنید این سکوها را درست کنید. این آبرو و اعتبار فوتبالی ملی است. این هم وضعیت بلیت‌فروشی! جای دیگر تعداد هواداران ما بیشتر از اینجاست. با این تعداد تماشاگر که نمی‌شود بازی کرد. هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اجازه دهید هوادار به استادیوم بیاید.

وی ادامه داد: خواهش من این است که تعیین تکلیف کنید. هوادار از ما توقع دارد. هواداران بدانند ما تمام تلاش‌مان را کردیم، ولی حاصلش همین است. خواهش می‌کنم یک مقدار همکاری کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که سازمان لیگ باید به این موضوع رسیدگی کند، گفت: اصلاً نمی‌دانم زور سازمان لیگ می‌رسد یا نه؛ پیگیری می‌کنند یا نه! یک جاهایی از در و دیوار جمعیت به ورزشگاه می‌آید، ولی اینجا اجازه نمی‌دهند. ورزشگاه کلی جای خالی دارد.

پیروانی در ادامه صحبت‌های خود به پنالتی اعلام شده به سود استقلال در دیدار با گل‌گهر اشاره کرد و با انتقاد از موعود بنیادی‌فر داور آن مسابقه تصریح کرد: یک گله هم از بنیادی‌فر دارم، شما که شجاعت داشتید در بازی استقلال و گل‌گهر در دقیقه پایانی پنالتی گرفتید پس چرا پنالتی ما در اهواز روی دیاباته را نگرفتید؟ چرا صحنه‌ای را که همه کارشناسان گفتند پنالتی بوده است، نگرفتید؟ یک مقدار این شجاعت را در بازی ما هم به خرج می‌دادید! ما امسال واقعاً از داوری ضرر کردیم. من یک گله بزرگ از بنیادی‌فر دارم. اصلاً کاری ندارم پنالتی بود یا نه، من به تیم خودم کار دارم، اما اگر این صحنه را پنالتی گرفتید باید صد درصد آن پنالتی را می‌گرفتید. نمی‌دانم به خاطر جو استادیوم نگرفتید یا چه چیز دیگر. مطمئن باشید VAR هم به فوتبال ما نخواهد آمد و نگویید VAR باید بیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)