جمعه 11 اردیبهشت (18:35)

مرجع خبری پرسپولیس: مربی تیم فوتبال پرسپولیس خواست و انگیزه بازیکنان این تیم را اصلی ترین عامل در جهت پیروزی آنها مقابل سپاهان عنوان کرد.

افشین پیروانی پس از برتری یک برصفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی افزود: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم به ویژه تیم ما که توانست روند بازی را در کنترل گرفته و در نهایت برتری را از آن خود کند. بدون شک اگر در دیدارهای آینده نیز همانند بازی برابر سپاهان عمل کنیم می توانیم به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یابیم.

“چرا تیم فوتبال پرسپولیس اینقدر فراز و نشیب دارد؟”، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت: این فراز و نشیب خواست هیچ کدام از ما نیست. متاسفانه هر تیم یک روز بد و یک خوب دارد. ما هم روز بدمان هفته گذشته در دیدار برابر الغرافه قطر بود اما در مقابل سپاهان نمایشی خوب و کم اشتباه داشتیم.

پیروانی در ادامه خاطرنشان کرد:

خوشبختانه بازیکنان تیم پرسپولیس، شرایط حساس این تیم را درک کرده و با انگیزه بالا در دیدار برابر سپاهان به میدان رفتند. آنها خیلی خوب خود را آماده این بازی کرده بودند و خواستند که مقابل این تیم به برتری برسند و در نهایت به هدف خود رسیدند.

وی در مورد عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس – سپاهان گفت: زمین لغزنده ورزشگاه آزادی کار را برای محسن ترکی و کمک‌هایش دشوار کرده بود اما با این وجود آنها قضاوت خوبی داشتند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعتراض برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس به قضاوت داور گفت: گاهی اوقات استرس روی تیم است و بازیکنان اعتراض می کنند. ما با اینکه در لیگ از داوری ضربه خوردیم اما هیچ وقت دست به اعتراض نزدیم. در بازی مقابل سپاهان هم تیم ما نسبت به داوری معترض نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)