شنبه 12 بهمن(18:54)

مرجع خبری پرسپولیس : افشین پیروانی: تماشاگران پرسپولیس هرکاری خواستندانجام دادند/تمرکز ما را از بین بردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار تماشاگران تیم فوتبال این باشگاه گفت: آنها با شعارهای خود تمرکز مربیان و بازیکنان را از بین بردند.

افشین پیروانی که پس از دیدار تیمش مقابل پیام مشهد در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی حاضر نشده بود با بیان این مطلب در جمع برخی خبرنگاران افزود: بدنبال شکست های اخیر تیم پیام توقعات از تیم ما زیاد بود و همه انتظار داشتند با بیش از 3 یا 4 گل این حریف را شکست دهیم. با این حال توانستیم با یک گل دیرهنگام 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی با ابراز تعجب از رفتار هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که از دقیقه 65 علیه مربی و بازیکنان این تیم شعار داده بودند گفت: متاسفانه برخی هواداران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی به تیم استرس وارد کردند و در شرایط که حریف بر لاک دفاعی فرو رفته بود مشکلات ما را دوچندان کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تماشاگران با رفتار خود تمرکز کادر فنی و بازیکنان را از بین بردند و باعث شدند برنامه های تاکتیکی تیم به هم بخورد.

پیروانی در خصوص عملکرد تیم داوری گفت: داور در نشان دادن کارت قرمز به رحمان رضایی عجله کرد و نباید نیکبخت را اخراج می کرد. بیشترین جریمه برای نیکبخت یک کارت زرد بود که داور به او کارت قرمز نشان داد.

وی در ادامه از اظهار نظر پیرامون تصمیم مدیریت باشگاه مبنی بر تغییر و تحول در کادر فنی این تیم خودداری کرد و گفت: هواداران پرسپولیس امروز هرچه خواستند انجام دادند. یک سری ما را تشویق کردند. عده ای دیگر علیه تیم شعار دادند. من از همه آنها تشکر می کنم و امیدوارم پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ موفق باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)