مدیر تیم پرسپولیس گفت:‌ ما چند شهر را پیشنهاد دادیم که موافقت نشد و حالا سپاهان تعیین کند که کجا بازی کنیم.

افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس درباره بازی امروز پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت:‌ بازی خوبی بود، خصوص در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. باید به اصل موضوع بپردازیم. در صحنه‌ای که ما گل خوردیم کارشناسان گفتند که اصلاً هند صورت نگرفته است. اما کمک داور دوم در این صحنه اشتباه کرد.

وی افزود: مهاجم ما تک به تک شد اما کمک داور به اشتباه پرچم زد. داور انگار عجله داشت تا سوت بازی را زودتر بزند! این عجله بلای جان ما شده اما در مجموع خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم. به آقای افشاریان خسته نباشید می‌گویم که دقت زیادی می‌کند تا داوران خوبی را برای ما بگذارد!

پیروانی درباره بازی پرسپولیس و سپاهان در تبریز و اینکه این مسئله تکذیب شده و حتی جواد ششگلانی این مسئله را رد کرده است، اظهار داشت: تیم حریف هم مصاحبه کرده و حرف از توطئه زده است. ما روی رأی که داده شده معترض هستیم. ما که مقصر نبودیم پس چرا باید بازی در شهر بی‌طرف باشد؟ بعد از آن هم حرف از این می‌زنند که شورای تأمین موافقت نمی‌کند اما آقایان در سازمان لیگ توضیح دهند که چه فرقی می‌کند ما سه ماه قبل اعلام می‌کردیم کجا بازی می‌کردیم؟ همه برعلیه ما مصاحبه می‌کنند. می‌خواستیم سیرجان برویم که موافقت نشد.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد: می‌خواستیم مشهد برویم که آنجا هم موافقت نشد. اما حالا می‌گویند چرا زودتر به ما نگفتید؟ تبریز را هم ما اعلام کردیم اما حالا می‌گویند موافقت نشده است. تیم رقیب بگوید ما کجا برویم تا آنجا بازی کنیم. سپاهان جایی را پیشنهاد بدهد با هواداران‌مان آنجا حاضر می‌شویم. ما انزلی را اعلام کردیم که موافقت نشد. اراک را اعلام کردیم که موافقت نشد و حالا شما می‌گویید تبریز هم موافقت نشده است. واقعاً نمی‌دانم باید کجا بازی کنیم.

وی تصریح کرد: در رأیی صادر شد آمده بود بازی در زمین بی‌طرف باشد نه اینکه تماشاگری در این بازی حضور نداشته باشد. من یک سؤال دارم؛ چرا می‌ترسند تماشاگر بیاید؟ من فکر می‌کنم سازمان لیگ به دنبال این است که بازی بدون تماشاگر باشد. چرا باید بازی بدون هوادار باشد. اگر کرونا نبود چرا باید ۳۰ درصد به استادیوم می‌آمدند؟ شما تمام دنیا را ببینید که تماشاگران کامل به ورزشگاه می‌آیند. امروز واقعاً ۳۰ درصد در ورزشگاه حضور داشتند؟ اینها بهانه‌جویی است اما در هر کاری صداقت داشتن خیلی مهم است. من به عنوان نماینده پرسپولیس می‌گویم که تیم حریف بگوید ما کجا برویم تا همانجا بازی کنیم. ما پنج شهر را معرفی کردیم که موافقت نکردند پس ما مقصر نیستیم. ما امروز تبریز را اعلام کردیم اما حالا شما می‌گویید موافقت نشده است. آقای مهدی! شما که نظرتان را می‌دهید حداقل به ما کمک کنید. سازمان لیگ یک جا را به ما اعلام کند تا ما با هوادار آنجا بازی کنیم. به ما گفتند به زمین ثامن بروید اما آل‌کثیر در همان زمین رباط صلیبی‌اش پاره شد. ما پرسپولیس هستیم و پنج سال است که قهرمان ایرانیم اما امسال همه بسیج شدند. یک تیم سخنگو استخدام کرده.

پیروانی خاطرنشان کرد: من از آقای درویش خواهش می‌کنم چند نفر را استخدام کنند تا آنها فقط مصاحبه کنند. در یک تیم آدم‌های زیادی ردیف نشده‌اند تا فقط مصاحبه کنند. اما این مسائل قشنگ نیست. راجع‌به هرچه حرف بزنیم اظهارنظر می‌کنند.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر به شما اعلام شود مقابل سپاهان بدون هوادار بازی کنید چه خواهید کرد، گفت:‌چرا باید بدون هوادار بازی کنیم؟ ما بیشترین هوادار داریم و سرمایه اصلی ما همین هواداران هستند. ما هرجا برویم از تیم میزبان بیشتر هوادار داریم پس چرا نباید از هوادارمان استفاده کنیم؟ امروز حضور هواداران ما بد بود؟ هواداران لذت فوتبال هستند. اول صحبت از حضور ۳۰ درصدی هواداران بود و حالا حرف‌های دیگری می‌زنند. آقای مسئول کمیته داوران و دپارتمان داوری از شما خواهش می‌کنم که نظارت بیشتری داشته باشید. ما امسال لطمه‌های زیادی خوردیم. وسط نیمه مهاجم ما تک به تک شده اما کمک داور به اشتباه پرچم زد. امروز امتیاز ما را از ما گرفتید اما ما به کسی امتیاز نمی‌دهیم.

وی درباره اینکه شما مصاحبه کردید و گفتید امسال همه بسیج شده‌اند تا شما قهرمان نشوید اما سال گذشته هم این را گفتید که در نهایت قهرمان شدید، ادامه داد: بله، اما آقایان زورشان نرسید. هنوز هم برای قهرمانی ناامید نیستیم چرا که ما به قهرمانی عادت داریم. اگر قضاوت‌ها قرار باشد اینطور باشد زور ما به این قضاوت‌ها نمی‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)