پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف اول کی‌روش در جام جهانی گل نخوردن است.

افشین پیروانی در مورد دیدار ایران و آنگولا گفت: بازی با آنگولا نشان داد که کی‌روش در دو اردوی آفریقای جنوبی و اتریش بر روی کارهای تیمی زحمت زیادی کشیده و تیم ملی هماهنگ‌تر از قبل شده است. با این حال به نظرم فقط باید امیدوار باشیم که تیم ملی در جام جهانی آبرومندانه بازی کند. البته اگر بتوانیم پیروزی هم کسب کنیم خوب است اما نمایش آبرومندانه در اولویت است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد ضعف گلزنی تیم ملی در سه دیدار دوستانه اخیر، گفت: هدف و تاکتیک اول کی‌روش در جام جهانی گل نخوردن است و او بیشتر بر روی ساختار دفاعی تیم کار کرده است. زیرا هر سه تیمی که همگروه ما در جام جهانی هستند از ایران قویترند و به همین دلیل کی‌روش بر روی ساختار دفاعی متمرکز شده و چشم به ضدحملات دارد. البته خوب دفاع کردن در فوتبال یک هنر است.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد ضعف تیم ملی در درون دروازه‌ و مشخص نشدن دروازه‌بان اصلی ایران، گفت: هر چهار دروازه‌بانی که اکنون در اردو هستند شرایط مشابهی از نظر فنی دارند و تصمیم کادر فنی و سرمربی دروازه‌بان اصلی تیم را مشخص می‌کند، با این حال خوب نیست که دروازه‌بان اصلی تیم ملی هنوز مشخص نشده است. زیرا دروازه‌بانی پستی است که نیاز به آرامش و اعتماد به نفس دارد اما اکنون هیچکدام از دروا‌زه‌بان‌های تیم ملی مطمئن نیستند که در تیم ملی فیکس هستند یا نه.

پیروانی در مورد سه تساوی ایران با حریفانی که به جام جهانی هم صعود نکرده‌اند، گفت: بازی‌های رسمی با دیدارهای دوستانه متفاوت است شرایط جام جهانی خیلی متفاوت است. البته ای کاش حداقل یکی از بازی‌های دوستانه تیم ملی با تیم‌های آفریقایی یا اروپایی بود که به جام جهانی صعود  کرده‌اند. در این صورت تیم ملی برای حضور در جام جهانی آماده‌تر می‌شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)