پرسپولیس نیوز :عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در بین گزینه‌های سرمربیگری فصل آینده تیم، هم مربی ایرانی حضور دارد هم خارجی.

افشین پیروانی پس از جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: گزینه‌هایی مورد بررسی قرار گرفت و یحیی گل‌محمدی نیز یکی از گزینه‌های ما برای فصل آینده است. هم اکنون نمی‌توانیم سریع تصمیم بگیریم. باید در جلسات آینده بیشتر در این باره صحبت کنیم.

وی ادامه داد: باید درباره بازیکنان در جلسات آینده تصمیم بگیریم. باید قبول کنیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و بهترین تصمیم را برای آن بگیریم تا مثل سال گذشته همه چیز دیر نشود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کمیته فنی دنبال مسائل است تا هر چه سریع‌تر به اهداف خود برسد. جلسه ما خیلی طول کشید اما به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم. کمیته فنی با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد و بحث کمیته انضباطی نیز با قدرت ورود خواهد کرد.

وی افزود: پس از دیدار با تراکتورسازی در مورد گزینه‌های مطرح شده صحبت خواهیم کرد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت از آنها برنامه می‌خواهیم کمیته فنی اختیاراتش بیشتر شده و محکم‌تر به کار خود ادامه می‌دهد یکسری مسائل پیش آمده که کمیته انضباطی باید با قدرت وارد شود.

پیروانی یادآور شد: در مورد گزینه‌های احتمالی صحبت نکردیم فقط بحث یحیی‌ گل‌محمدی بود که او یکی از گزینه‌های ماست. هم مربیان ایرانی و هم خارجی جزو گزینه‌ها هستند و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)