دوشنبه 14 بهمن (19:35)

مرجع خبری پرسپولیس : روزنامه ها هر روز یک نفر را می آورند بالا سر تیم / هر کس بیاید زمان می خواهد .

در شرایطی که بیشتر روزنامه‌های ورزشی بقای افشین پیروانی روی نیمکت مربیگری پرسپولیس را کاملا مشروط عنوان کرده‌اند، این مربی با انتقاد تند از رسانه‌ها این ادعاها را خیالات می داند.
پیروانی که جلسه تمرینی صبح شنبه را به دلیل حمایت از علی کریمی از سویی و اعتراض خاموش به تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی از سوی دیگر تحریم کرد،‌ امروز در تمرین این تیم حضور داشت تا به تمام شایعات این روزها خاتمه دهد.
در حالی که چند روزنامه ورزشی بقای مشروط او را تیتر یک خود کرده بودند پیروانی به دفاع از خود می‌پردازد: «من تعجب می‌کنم از این افراد که بدون حتی یک پرسش مطالبی می‌نویسند که اگر خودشان به عنوان مخاطب روزنامه آن را بخوانند باورشان نمی‌شود. من نمی‌دانم چرا این افراد بدون آگاهی به خودشان اجازه می‌دهند هر مطلبی را بنویسند.»
سرمربی قرمزها که روزنامه‌ها، آلترناتیوهای مختلفی را روی نیمکت او نشانده‌اند، با حالتی متعجب می‌گوید:‌ «چه کسی الان می‌تواند ادعا کند که تیم را تحویل بگیرد و قهرمانش کند. هر کسی که بیاید زمان می‌خواهد. تنها چیزی که در اختیار ندارد. هر کسی که بیاید می‌گوید تا 5 هفته اصلا کاری به کار من نداشته باشید. خوانده راموس هم که به رئال رفت اول بازی با بارسلونا را باخت و بعد راه افتاد.

من اینها را نمی‌گویم که ته دل هیات مدیره را خالی کنم تا مرا نگه دارند. من دلبسته نیمکت نیستم و اگر تا حالا هم با این همه فشار و اذیت و آزار ماندم به عشق تیمی بود که جوانی‌ام را در آن گذراندم. من چیزی برای از دست دادن ندارم چون ناخواسته تیم را تحویل گرفتم و تا حالا هم کارنامه بدی نداشته‌ام.»
پیروانی ناراحت‌تر از آن چیزی است که بشود او را با کلمات آرام کرد: «چند روزنامه از قول هیات مدیره نوشتند پیروانی 25 بهمن در صورتی روی نیمکت می‌نشیند که در بازی با داماش 3 امتیاز بگیرد. در صورتی که اصلا این حرف هیات مدیره نبود و این روزنامه‌ها خیالات خودشان را وی کاغذ آوردند. واقعا با این حقایق تلخ چه باید بگویم؟»
پیروانی ادامه می‌دهد: «حرفهای دیگری دارم که باید چند ساعت برای شنیدنشان صبر کنید.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)