مرجع خبری پرسپولیس : افشین پیروانی، کاپیتان سابق پرسپولس معتقد است که در حال حاضر شرایط تیم استیلی و بلاژویچ خیلی شبیه به هم است چون هر 2 تیم از بحران خارج شده‌اند و روحیه بسیار خوبی دارند به همین دلیل بازی پرسپولیس و مس کرمان برای هر 2 تیم اهمیت خاصی دارد.

 

صحبتهای افشین پیروانی در خصوص وضعیت پرسپولیس و صحبت های مجتبی محرمی در برنامه 90 را در ذیل می‌خوانید:

*پس از تعطیلات لیگ شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

– به هر حال پرسپولیس 2 بازی متوالی را برده و شرایط تیم نسبت به قبل بهتر شده است. در مجموع پرسپولیس در کرمان کار سختی را پیش رو دارد چون مس بازی قبلی‌اش را برده اما امیدواریم از تعطیلات به خوبی استفاده کرده باشند.

 

*اردوی کیش در روند تیم چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد؟

– باید بازیها شروع شود و کار تیم را دید و بعد قضاوت کرد اما قطعا کادر فنی به بهترین نحو برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این اردو مفید باشد. در مجموع تعطیلی لیگ و عدم انجام بازیها به نفع هیچ تیمی نیست چون بدنسازی مداوم، فرسایشی می‌شود و بازیکنان اذیت می‌شوند. متأسفانه در لیگ ما در طول فصل بدنسازی زیاد است و کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.

 

*استیلی قبل از تعطیلی لیگ اعلام کرده بود که پرسپولیس مشکل بدنی ندارد، این حرف را قبول دارید؟

– هر کسی نظر خودش را می‌گوید و قابل احترام است. بهترین کسی که می‌تواند در این رابطه نظر بدهد کادر فنی است. من هم فکر نمی‌کنم پرسپولیس الان مشکل بدنی داشته باشد یعنی پس از 9 بازی و بدنسازی در تعطیلات دیگر نباید مشکل بدنی داشته باشند.

 

*شرایط مس را در حال حاضر چطور می‌بینید؟

– مس تغییراتی در کادر فنی داشته و بلاژویچ روی مسائل روحی و روانی بازیکنانش خوب کار می‌کند. وقتی سپاهان را 3 بر صفر برده یعنی در  تیمش تحول  ایجاد کرده است.

 

*پرسپولیس می‌تواند در کرمان به پیروزی امیدوار باشد؟

– احتمال برد هست. با یک بازی اصولی و منطقی می‌توانند برنده شود. البته کار سخت  است به خصوص که مس  الان شرایط خوبی دارد و به خودباوری رسیده‌اند. این بازی برای هر 2 تیم شرایط خاصی دارد و بازی سختی است.

 

*تجربه بیشتر بلاژویچ نسبت به استیلی باعث موفقیت مس نمی‌شود؟

– بازیکن باید در زمین تلاش کند تا تیم موفق شود. تجربه هم اهمیت است اما مهم بازیکنان هستند. مربی روی تعویضی‌ها می‌تواند موثر باشد اما بازیکنان باید تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

 

*مجتبی محرمی در برنامه 90 حرفی از شما نزد در صورتی که می‌گویند شما برای او کارهای زیادی کردید از جمله اینکه در بیمارستان بستری‌اش کردید و برایش خانه گرفتید، در این رابطه چه نظری دارید؟

– من که نباید در  این رابطه توضیح بدهم. اگر کاری کرده‌ام اول برای خدا بوده و بعد هم برای همبازی‌ام. اگر مجتبی چیزی نگفته حتما کاری نکرده‌ام اگر هم کاری کرده‌ام برای دوست و همبازی‌ام بوده که یکی از بامعرفت‌های فوتبال بوده، انجام داده‌ام و منتی هم ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)