پرسپولیس نیوز :  تیم فوتبال جوانان پرسپولیس روز گذشته در یک بازی دوستانه برابر تیم ملی نوجوانان به پیروزی رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، شاگردان مجید پروین روز گذشته در یک بازی دوستانه برابر تیم ملی نوجوانان به میدان رفتند و با تک گل قادری به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند.

گفتنی است؛ تیم ملی 16 ساله‌های ایران توسط مصطفی قنبرپور بازیکن سابق پرسپولیس و مربی تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال در سال‌های گذشته هدایت می‌شود.

قنبرپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: اردوی این مرحله از 13 شهریور آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد. بازی خوبی هم با جوانان پرسپولیس داشتیم و می‌خواستیم بچه‌ها با بازی مقابل یک رده سنی بالاتر تحت فشار قرار بگیرند و خوشبختانه هماهنگی خوبی در تیم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مرحله بعدی اردوی ما از 23 تا 27 شهریور ماه خواهد بود. پس از آن برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راهی پاکستان می‌شویم و در روزهای سوم، پنجم و هفتم مهر ماه به ترتیب برابر سریلانکا، پاکستان و امارات به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: برخلاف دوره‌های قبلی، در این دوره فقط یک تیم از گروه صعود می‌کند و البته به خوبی تیم را برای این مسابقات آماده کردیم. به امید خدا با صعود از این مرحله، سال آینده در رقابت‌های مرحله نهایی قهرمانی آسیا در تایلند حضور پیدا می‌کنیم و برای کسب سهمیه جام جهانی مبارزه خواهیم کرد.

قنبرپور درباره بازیکنانی که از پرسپولیس به این تیم راه پیدا کرده‌اند، گفت: سعید حسین‌پور از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد. البته در حال حاضر در تیم مقاومت بازی می‌کند. مهدی عبدا… وند در حال حاضر از تیم نوجوانان پرسپولیس در جمع ما حضور دارد و علی صادقی تبار که پیش از این دعوت شده بود، همراه تعدادی دیگر از بازیکنانی که در بازی‌های پاکستان ما را همراهی نمی‌کنند، همچنان مد نظر هستند و در اردوهای بعدی دوباره فراخوانده خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)