مرجع خبری پرسپولیس : تیم های الشباب امارات و الغرافه قطر رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را در لیگ امارات و قطر شکست دادند.

 

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال الشباب میزبان الشارجه بود که در پایان توانست با نتیجه پرگل 5 بر یک به برتری دست یابد. الشباب با این پیروزی 27 امتیازی شد و در همان رده چهارم باقی ماند.

 

این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم با تیم‌های پرسپولیس، الهلال و الغرافه همگروه است. الشارجه با 10 امتیاز و یک پله سقوط در قعر جدول قرار گرفت.

 

در دیگر دیدار النصر میزبان تیم قعرنشین دبی بود و در پایان با یک گل برابر این تیم شکست خورد. دبی با کسب این 3 امتیاز توانست یک پله صعود کند و در رده یازدهم جدول دوازده تیمی قرار بگیرد. النصر با 28 امتیاز در رده سوم قرار دارد. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم با تیم‌های سپاهان، الاهلی و لخویا همگروه است.

 

تیم فوتبال العین نیز با یک گل برابر الاهلی به برتری دست یافت.

 

در لیگ قطر نیز در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر این کشور شب گذشته دو دیدار برگزار شد که با برتری پرگل الغرافه و توقف العربی همراه شد.

 

در نخستین دیدار شب گذشته العربی همراه با کاپیتان ایرانی خود یعنی هادی عقیلی مقابل الخراتیات به تساوی بدون گل رضایت داد تا با 22 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

 

در دیگر دیدار حساس شب گذشته تیم فوتبال الغرافه، همگروه هفته سوم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همراه با سرمربی برزیلی جدید خود یعنی سیلاس برزیلی و با درخشش فرهاد مجیدی مقابل الاهلی قعر جدولی 4 بر یک به برتری رسید.

 

در این دیدار فرهاد مجیدی در دقایق 56 (از روی نقطه پنالتی) و 94 برای تیم قطری گلزنی کرد. گل سوم این تیم نیز روی پاس گل مجیدی و توسط دیگو تاردلی به ثمر رسید.

 

 الغرافه با این پیروزی با 25 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد، هرچند که با توجه به اینکه تنها 3 هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده بخت قهرمانی برای قهرمان سال‌های 2007،2008 و 2009 لیگ برتر قطر از بین رفته است.

 

هفته نوزدهم لیگ قطر امشب با برگزاری دو دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

همچنین در شب اول این رقابت‌ها الریان، حریف استقلال در آسیا مقابل الجیش شکست خورد و لخویا، پدیده فوتبال قطر و حریف سپاهان با برتری مقابل ام‌صلال در آستانه قهرمانی دوباره در لیگ برتر قطر قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)