سه شنبه 8 بهمن (10:30)

90 با عادل 97 – فدراسیون فوتبال 3 پیروزی مقتدرانه فردوسی پور // مسئولان دیدگاه خود را اصلاح کنند!

عادل فردوسی پور در برنامه 90 شب گذشته خود با صلابت بازگشت و نشان داد که چقدر در میان هواداران فوتبال از جایگاه مناسبی برخوردار است.

طی چند روز اخیر شایعات زیادی از حذف یا تغییر رویه برنامه 90 مطرح شد اما عادل فردوسی پور در برنامه شب گذشته خود با نمایشی بهتر از همیشه نشان داد که همان عادل همیشگی است و هیچوقت از سیاست های خود فاصله نگرفته و نمی گیرد.
نکته جالب توجه در برنامه دوشنبه شب 90 نظرسنجی بود که عادل شاید به نوعی برای دفاع از خودش به کار بسته بود و الحق هم که طرفداران او سنگ تمام گذاشته و نشان دادند که چقدر پشت عادل و برنامه اش ایستاده اند. اما سوای این موضوع کنایه های فردوسی پور در همان ابتدای برنامه به مسئولان فوتبال بود که کمی آستانانه تحمل خود را بالا برده و انتقاد پذیرتر باشند از طرفی در این برنامه نکته دیگر اثبات حقانیت و محبوبیت عادل و محکومیت مسئولان فدراسیون بود که علی رغم فشار های چند روزه خود در نهایت از سوی مردم بازنده پیکار با سیاست های عام طلبانه فردوسی پور بودند.
اما چیزی که باید بر آن تاکید کرد اختلاف بسیار فاحش نظرسنجی ها یی بود که مردم از طریق پیام کوتاه آن را رقم زدند. به واقع مسئولان مخالف با سیاست های برنامه پربیننده و مردمی 90 بهتر است در دیدگاه های خود نسبت به این برنامه تجدید نظر کنند و به جای قرار گرفتن در مقابل این برنامه بهتر است تعامل خود را با عادل بیشتر کرده و انرژی خود را روی مسائلی که جز تضعیف فوتبال ما سودی ندارد، نگذارند.
مردم در برنامه 90 دوشنبه شب برای دفاع از عملکرد فردوسی پور رکورد پیام کوتاه این برنامه را شکسته و به بیش از 2 میلیون پیام کوتاه رساندند تا نشان دهند به هیچ وجه دوستار تغییرات در این برنامه نیستند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)