پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با نتیجه 8 بر یک حریفش را شکست داد. 

تیم فوتبال پرسپولس پس از دیدار نخست خود در لیگ برتر که با تساوی یک بر یک مقابل نفت به پایان رسید، از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین کرد.

در این تمرین بازیکنان اصلی دیدار با نفت پس از 30 دقیقه ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند. بازیکنان ذخیره هم با صلاحدید کادر فنی با تیم تهران مبدل که در لیگ دسته دو حضور دارد دیداری تدارکاتی انجام دادند .

 

 

 در این دیدار تدارکاتی که قبل از آن بازیکنان اصلی ریکاوری کردند و رفتند، قرمزپوشان موفق شدند با 2 گل نوری، 2 گل اسماعیل‌زاده و تک گل طارمی و کمندانی (یار تعویضی) در دقیقه نود و و بازیکن تستی حریف خود را با نتیجه 8 بر یک شکست دهند.

در این دیدار پرسپولیس با ترکیب نیلسون، طارمی، عالیشاه، نوری، نورالهی، میثم حسینی، هادی نوروزی، ماهینی،‌ اسماعیل‌زاده، صبوری و فاطمی به میدان رفت.

علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس هم در این تمرین حضور یافت و دقایقی با دایی صحبت کرد.

حدود 30 هوادار در ورزشگاه حضور داشتند که به صحبت‌های نصیرزاده و عسگری و همچنین داوری بازی شب گذشته معترض بودند.

 

 نکته جالب توجه تمرین سرخپوشان اعتراض تماشاگران به مصاحبه امروز هوشنگ نصیرزاده با تسنیم بود که وی اعلام کرد پرسپولیسی‌ها به دلیل اعتراض به داوری دیدار با نفت منتظر محرومیت باشند. هواداران پرسپولیس معتقد بودند به جای بازیکنان و کادرفنی این تیم هواداران استقلال و دیگر تیم‌ها که در هفته اول فحاشی کردند باید با محرومیت روبرو شوند.

 

در بازی امروز سوشا مکانی از روی نیمکت عملکرد قرمزپوشان را زیر نظر داشت. در حاشیه تمرین امروز هواداران و مسئولین تیم پرسپولیس به شدت به دلیل بی‌احترامی به دایی در بازی استقلال و راه‌آهن ناراحت بودند و معتقد بودند که باید باشگاه این موضوع را پیگیری کند.

فیلم بازی پرسپولیس و نفت به بازیکنان داده شد.

پیام صادقیان دچار مصدومیتی جزئی شده بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)