پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور هامبورگی‌ها در ایران جلسه فوق‌العاده تشکیل دادند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از پیگیری‌های لازم بالاخره با موافقت باشگاه هامبورگ برای سفر به ایران مواجه شدند. از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز جلسه‌ فوق‌العاده‌ای را در محل باشگاه تشکیل دادند و در این جلسه نحوه حضور هامبورگ در ایران و مکاتبه با اسپانسر‌ها برای پرداخت هزینه‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است گفت‌وگویی با صندوق حمایت از قهرمانان داشته باشند تا آنها نیز که قبلا موافقت خود را با این بازی و هزینه‌هایش با جذب اسپانسر اعلام کرده بودند هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

همچنین قرار است با توجه به اینکه هامبورگی‌ها ماه ژانویه را برای این بازی اعلام کرده‌اند گفت‌وگویی نیز با علی دایی انجام شود که در صورت موافقت او این موضوع به اطلاع هامبورگی‌ها رسیده شود.

گفتنی است پرسپولیسی‌ها موافقت خود را با این پیشنهاد هامبورگی‌ها اعلام کرده‌اند و در صورت تایید دایی و مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان که کارهای مالی این بازی را برعهده خواهند داشت سفید‌پوشان آلمانی ماه ژانویه به تهران سفر خواهند کرد. در جلسه شب گذشته نیز که بین رویانیان و معاونین باشگاه برگزار شد در خصوص کلیه موارد بحث و تبادل‌نظر کرد.

همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است مکاتباتی با وزارت امور خارجه و وزارت ورزش نیز در این خصوص داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)