پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرده پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد برانکو ایونکوویچ است.
 
در این روزها که پرسپولیسی ها حسابی از عملکرد برانکو ایوانکوویچ راضی هستند، هواداران این تیم از مدیریت باشگاه تمدید قرارداد سرمربی کروات را طلب می کنند.
 
علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم چند روزی است که اعلام کرده باشگاه خواهان تمدید قرارداد ایوانکوویچ به مدت دو سال است، به نظر می رسد در این باره صحبتهای اولیه هم بین دو طرف انجام شده است.
 
در این میان امروز سایت نود مطلع شد یکی از تیم های ملی عربی هم پیشنهادی وسوسه کننده برای برانکو فرستاده است. برانکو پیش از این در تیم های باشگاه های عربی کار کرده و در حوزه خلیج فارس مربی شناخته شده است. منابع نزدیک به برانکو عنوان کردند این پیشنهاد بسیار چشمگیر است و این فدراسیون عربی خواهان این است برانکو هدایت تیم ملی اش را در دور بعدی انتخابی جام جهانی برعهده بگیرد.
 
از طرفی گمانه زنی شده که در صورت جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی ایران، برانکو گزینه مطلوب فدراسیون فوتبال ایران برای تیم ملی است.
 
در این شرایط تمدید قرارداد پرسپولیس با برانکو کمی پیچیده به نظر می آید، البته معمولا در زمان هایی که مربیان در حال مذاکره برای تمدید قراردادهایشان هستند اخبار پیشنهادهای وسوسه کننده هم به گوش می رسد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)