خبرگزاری پرسپولیس : یحیی گل محمدی و کریم باقری هدایت پرسپولیس را بر عهده می گیرند.

یحیی گل محمدی اصلی ترین گزینه سرمربی گری پرسپولیس به کریم باقری پیشنهاد داده در صورتیکه به عنوان سرمربی سرخپوشان انتخاب شد، باقری هم به کادر فنی اضافه شود.

درحالی که اعضای کمیته فنی پرسپولیس با مدیر این تیم به شور نشسته اند تا تکلیف هدایت این تیم برای نیم فصل دوم را مشخص کنند ، مهمترین گزینه برای هدایت تیم در ادامه مسیر لیگ ، یحیی گل محمدی است.

 او پیش از تشکیل جلسه در صحبتی با محمد رویانیان درباره این احتمال که او هدایت تیم را ممکن است در دست بگیرد به مدیر سرخ ها پیشنهاد داده است ، برای حضور روی نیمکت پرسپولیس یک چهره سرشناس و محبوب میان بازیکنان را هم کنار خود داشته باشد.

او از رویانیان خواسته تا کریم باقری هم در کنارش و به عنوان مدیرفنی حاضر باشد تا به یحیی در جمع کردن تیم کمک کند. کریم که 2 سال قبل و هیلی بی سر و صدا فوتبال را کنار گذاشت ، از همان روز گفته بود مربی نمی شود اما سمت مدیر فنی تیم چیزی است که این بار آن را پذیرفته تا به سبک بازیکنان هم نسلش مثل ماتیاس سامر یا اولیور بیرهوف ، مدیر اجرایی و فنی پرسپولیس شود!

باید دید اعضای کمیته فنی متشکل از استیلی ، وطن خواه ، پروین ، پیروانی ، جعفر کاشانی و ابراهیم آشتیانی به این زوج دو نفره اطمینان می کنند یا گزینه ای دیگر را در سر خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)