مرجع خبری پرسپولیس : با این حال مهاجم پرسپولیس علاقه ای به ترک این تیم ندارد و معتقد است باشگاه باید به تعهداتش در قبال او عمل کند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ این روزها اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی پرسپولیس در بلاتکلیفی به سر می برد. مسئولان باشگاه پرسپولیس او را در لیست مازاد قرار داده اند و به او اعلام کردند در صورتی که به کشورش بازگردد بابت رضایتنامه او مبلغی دریافت نخواهند کرد.

 

با این حال مهاجم پرسپولیس علاقه ای به ترک این تیم ندارد و معتقد است باشگاه باید به تعهداتش در قبال او عمل کند. آرفی که این روزها در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند می گوید: «من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در صورتی که شرایط برای حضور در سایر تیم ها فراهم نشود در پرسپولیس می مانم. باشگاه پرسپولیس هم باید به تعهداتش در قبال من عمل کند»

 

اشپیتیم در پاسخ به این سوال که باشگاه علاقه ای به او ندارد و در صورت ماندن در پرسپولیس سکونشین خواهد شد، می گوید: «من پرسپولیس را دوست دارم. کدام بازیکن را می شناسید که آرزوی عضویت در پرسپولیس را نداشته باشد»

 

این در حالیست که اشپیتیم آرفی در صورت جدایی از پرسپولیس باید قید قرارداد 450 میلیون تومانی اش را بزند! به همین دلیل این بازیکن ترجیح می دهد یکسال دیگر در پرسپولیس بماند و مبلغ قراردادش را تمام و کمال از پرسپولیس دریافت کند.

 

با این حال به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس بزودی آرفی را برای بازگشت به کشورش متقاعد خواهند کرد. یک باشگاه دسته سومی آلمان هم پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن بازیکن شماره 8 پرسپولیس ارائه کرده و ممکن است مقصد بعدی ستاره سابق پیام خراسان باشد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)