پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس یعقوب فاطمی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل جاری به عنوان سرپرست تیم فوتبال امید پرسپولیس فعالیت می کرد به علت سرگیجه و عدم تعادل در بیمارستان بستری شد و دو روز پیش پس از معانیه پزشکان از بیمارستان ترخیص شد.

یعقوب فاطمی مقدم در این باره گفت: سه سال پیش به علت مشکلی در گوش میانی 8 روزی در بیمارستان بستری شدم و این مشکل چند روز پیش نیز برایم به وجود آمد که پزشکان خواستند چند روزی در بیمارستان تحت مداوا باشم. در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده و در منزل به استراحت مطلق می پردازم.

فاطمی مقدم تصریح کرد: دچار سرگیجه و عدم تعادل شده ام ولی وضعیتم نسبت به روزهای گذشته بهتر است و از تمامی پیشکسوتان و مسئولانی که این روزها جویای احوالم بودند نهایت تشکر و امتنان را دارم.

فاطمی مقدم درباره بازی ستارگان میلان و پرسپولیس گفت: قطعا بازی بزرگی خواهد بود و امیدوارم هواداران پرسپولیس الان که ستارگان تاریخ پرسپولیس دور هم جمع می شوند و ستارگان تاریخ میلان هم به ایران می آیند استقبال باشکوهی از این بازی داشته باشند و بنده نیز در صورتی که وضعیتم بهتر باشد حتما به تمرینات تیم ستارگان پرسپولیس خواهم رفت و در کنارشان خواهم بود. به اعتقاد بنده مهم این نیست که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند همین که پیشکسوتان پس از سالها دور هم جمع می شوند خودش اتفاق خوشایندی است و من فکر می کنم این بازی یکی از بازی های به یادماندنی فوتبال ایران باشد و امیدوارم خداحافظی مهدوی کیا یک روز خاطره انگیز برای فوتبال دوستان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)