پرسپولیس – راه آهن

پنجشنبه 28 مرداد – ساعت 21:45

ورزشگاه آزادی تهران – تماشاگر احتمالی : 40 هزار نفر

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس پس از عبور از سد نفت در آبادان، برای ماندن در یک قدمی صدر جدول به هر سه امتیاز بازی با راه آهن احتیاج دارد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ در حالی که دربی اصفهان شب گذشته با پیروزی یک بر صفر ذوب آهن به اتمام رسید، سرخپوشان پایتخت شانس صدرنشینی در هفته پنجم را از دست داده اند اما برای ماندن در کورس نیاز مبرمی به هر 3 امتیاز بازی امشب دارند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا حقیقی – علیرضا محمد – سپهر حیدری – علیرضا نورمحمدی – حمید علی عسگری – مهدی شیری – مازیار زارع – امیرحسین فشنگچی – محمد نوری – هادی نوروزی و غلامرضا رضایی

 

 

ترکیب احتمالی راه آهن

فرشید کریمی – ابوذر رحیمی – ابراهیم کریمی – میرابی – مجید باجلان – پاشایی – کامیابی نیا – هدایتی – بهادر عبدی – ریکاردو – متوسل زاده

 

ستاره های کلیدی

پرسپولیس روی غلامرضا رضایی، محمد نوری و هادی نوروزی حساب ویژه ای باز کرده است. در طرف مقابل هم بهادر عبدی، امین متوسل زاده و ریکاردو مهمترین چهره های راه آهن خواهند بود.

 

ستاره های فصل قبل

هادی نوروزی در بازی قبل دو تیم ستاره بی چون و چرای مسابقه بود. در طرف مقابل هم میلاد زنیدپور که این فصل پیراهن استیل آذین را به تن می کند چهره انگشت نمای راه آهنی ها بود.

 

تقابل دو مدیر

پیش از شروع لیگ هفتم و در میان نارضایتی هواداران، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل محبوب سرخ ها جای خود را به حبیب کاشانی داد. با این وجود قهرمانی شورانگیز پرسپولیس در آن فصل موجب شد کاشانی محبوبیت ویژه ای نزد هواداران پیدا کند. با این حال تقابل دو مدیر محبوب در بازی امروز جالب توجه است.

 

تیم داوری

خداداد افشاریان به همراه صفدر و بابک احمدی قضاوت آخرین مسابقه از هفته پنجم لیگ دهم را بر عهده دارد و به نظر نمی رسد با مشکل خاصی مواجه شود.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)