پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس گفت:محمد نوری به رغم قابلیت هایی که دارد در  بازی های اخیر نتوانسته چهره همیشگی اش را نشان بدهد.

فرشاد پیوس درباره عملکرد سرخپوشان در 6 هفته آغازین لیگ برتر عنوان کرد:من فکر می کنم برای رسیدن به یک ارزیابی کلی نیاز به زمان بیشتری داریم اما درباره پرسپولیس باید بگویم این تیم در مجموع بد نبوده اما خیلی هم خوب نبوده است.

وی ادامه داد:هواداران پرسپولیس از این تیم انتظار قهرمانی و بازگشت به سالهای طلایی دهه 60 و 70 را دارند.پرسپولیس باید در هر بازی به شکل تهاجمی بازی کند و اجازه ندهد حریفانش خودنمایی کنند.

مهاجم سالهای دور تیم ملی و پرسپولیس افزود:اگر فرمول متوسط کسب دو امتیاز از هر بازی را برای قهرمانی در نظر بگیریم پرسپولیس الان از این روند عقب است و باید بجنبد تا بتواند در کورس مدعیان اصلی قهرمانی باقی بماند.

وی درباره حضور مارکو سپانوویچ در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی مقابل نفت تهران گفت:من واقعا فکر می کنم این بازیکن اصلا در حد پرسپولیس بزرگ نبود.او یک پاس کوتاه سه متری هم نمی توانست بدهد و نمی دانم چطور سر از پرسپولیس در آورده است.بازیکن خارجی که به پرسپولیس می آید باید یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشند اما درباره این بازیکن این اتفاق نیفتاد.

پیوس افزود:علی دایی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و دو جام حذفی هم قبلا آورده.بنابراین توقع ما این است او بتواند پرسپولیس را قهرمان لیگ کند.این نباشد که ما دوباره لیگ را از دست بدهیم و به جام حذفی دل خوش کنیم.

وی ادامه داد:به نظرم پرسپولیس در اولین فرصت باید به دنبال یک بازیکن بازیساز باشد.بازیکنی که بتواند خط حمله را به خوبی تغذیه کند.ما می بینیم محمد نوری به رغم قابلیت هایی که دارد در  بازی های اخیر نتوانسته چهره همیشگی اش را نشان بدهد.در حالیکه می دانیم هر موقع نوری خوب بوده،پرسپولیس راه افتاده است.

پیوس افزود:امیدوارم با کار و تلاش بیشتر در مجموعه پرسپولیس شاهد روزهای خوبی این تیم باشیم.هواداران منتظر قهرمانی و اقتدار تیم محبوبشان هستند و ما هم برای رسیدن پرسپولیس به آن شرایط لحظه شماری می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)