پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برانکو مربی بسیار توانمندی است و مطمئن باشید او پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود خواهد رساند.

فرشاد پیوس روز دوشنبه گفت: برانکو مربی توانمندی است و باید به او فرصت داد. او شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و به شدت به جوانان اعتقاد دارد. قطعا پرسپولیس با این ایده برانکو موفق می شود و تیم او بسیار زیبا فوتبال بازی می کند.
وی ادامه داد: مطمئن باشید برانکو وضعیت پرسپولیس را از هفته دوازدهم درست می کند و او تیم را به جایگاه اصلی می رساند.
وی با انتقاد از برخی مدیران باشگاه، اظهار کرد: متاسفانه در داخل باشگاه برخی دوست ندارند برانکو باشد تا خودشان جایگزین شوند. باید همه از برانکو حمایت کنیم تا تیم به جایگاه واقعی خود برسد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: متاسفم که در باشگاه پرسپولیس به دنبال جمع کردن کمک های مردمی هستند. این باشگاه آنقدر بزرگ است که اگر مدیری کار خود را بلد باشد، می تواند به راحتی حامی مالی بیاورد.
وی ادامه داد: وظیفه مدیرعامل گرفتن اسپانسر است و قرار نیست در این باشگاه کسی جلوی مردم دست دراز کند. این تصمیم اصلا صحیح نبود و حداقل اگر می خواستند چنین کاری بکنند بهتر بود از طریق فروش پیراهن پرسپولیس با قیمت بالاتر انجام می دادند.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: اگر کسی در تیم دنبال شهرت نباشد، خیلی راحت می تواند اسپانسر پیدا کند و واقعا از این تصمیم مدیران باشگاه بسیار ناراحت شدم و این تصمیم به روحیه بازیکنان نیز آسیب می زند.
وی تصریح کرد: از هیات مدیره توقع بیشتری می رفت که حداقل آنها که پرسپولیسی هستند مانع از چنین تصمیم هایی شوند.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار با گوام، گفت: گوام تیم ناشناخته ای است اما تیم ملی ایران قدرت اول آسیا است و نباید برای بازی های اینچنینی نگرانی داشته باشد.
وی ادامه داد: ما قطعا گوام را شکست می دهیم و اگر قرار باشد این ها را شکست ندهیم، دیگر در آسیا جایگاهی نداریم.
پیوس در خصوص صحبت های کی روش در باره مشکلات تیم ملی فوتبال، گفت: قطعا مسئولان فدراسیون فوتبال بیشتر از کی روش قلبشان برای مملکتشان می تپد و بهتر است او کار خود را کند و صحبت های اینگونه را به زبان نیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)