پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه هم نمی‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

فرشاد پیوس درمورد تغییرات متعددی که در مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد، گفت: این تغییرات واقعاً به ضرر پرسپولیس است. یک عده به این باشگاه می‌آیند و بعد از مدتی می‌روند، دوباره آنها بعد از چند سال آفتابی می‌شوند و حضور این آدم‌ها به صورت تکراری ادامه دارد. پرسپولیس نیاز به آدم‌هایی مثل عابدینی، دادکان، پروین و… دارد، افرادی که بتوانند این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در پرسپولیس بوده‌اند ولی نتوانستند کاری انجام دهند. این باشگاه نیاز به اسپانسر و درآمدزایی دارد و معتقدم افرادی که جدیداً به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شده‌اند، نمی‌توانند تأثیر مثبتی در پرسپولیس داشته باشند. آنها برای کارهای اقتصادی و درآمدزایی، روابط قوی ندارند. پرسپولیس آدم‌های قوی می‌خواهد تا بتوانند در این زمینه کارهای مثبتی انجام دهند. اعضای فعلی هیئت مدیره بیشتر برای کارهای اداری خوب هستند.

پیوس در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از وزارت ورزش پیرامون سیاست‌های این وزارتخانه در قبال استقلال و پرسپولیس گفت: متأسفانه وزارت ورزش هیچ اقدام مثبتی برای پرسپولیس و استقلال انجام نداده است و شما می‌بینید که این دو تیم با مشکلات فراوانی مواجه هستند و خواهند بود. دیدید که در فصل گذشته استقلال و پرسپولیس چه جایگاهی را به خود اختصاص دادند و باز هم قهرمان نشدند. در نهایت نتیجه‌اش این می‌شود که پرسپولیس و استقلال طرفدارانشان را از دست می‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)