پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: رویانیان باید برای پرسپولیس سخنگو انتخاب کند.

فرشاد پیوس اظهارداشت: وقتی رویانیان درباره اسطوره پرسپولیس گفته من چنین حرفی نزده ام و صحبتهای خود را تکذیب کرده است من دلیلی نمی بینم که در این باره پاسخی بدهم.

وی ادامه داد: درباره بازیکن بزرگی چون علی کریمی که از اسطوره های پرسپولیس است باید حساب شده و سنجیده اظهار نظر کرد. کریمی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و در دل هواداران جای دارد. همان طور که مهدوی کیا نیز همین گونه بازیکنی بوده است. نباید به این سادگی با اسطوره های خود این چنین رفتار کنیم.

پیوس افزود: رویانیان باید مدیریت کند و برای پرسپولیس بتواند پول خوب بیاورد و با جذب مهره های کارآمد به تیم سر و سامان دهد. باید تمام تمرکزش را متوجه پرسپولیس کند و با این اظهارنظرها به بیراه نرود. اصلا بهتر است درباره بازیکنان بزرگ پرسپولیس صحبت نکند تا چنین سوءتفاهماتی پیش نیاید و فصل آغاز نشده تیم را به بحران بکشد.

وی خاطرنشان کرد: دوستانه می گویم. اگر رویانیان می خواهد تیم قهرمان شود درباره مسایل فوتبالی اظهار نظر نکند و با پیشکسوتان مشورت کند. خواهشی که دارم این همه مصاحبه نکند و یک سخنگو بگذارد تا او درباره مسایل مختلف پل ارتباطی مردم و رسانه ها با باشگاه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)