مهاجم سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید تقویت شود چون تیم‌های هم‌گروهش در آسیا هزینه‌های زیادی کردند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال ما فراز و نشیب‌های زیادی دارد، پرسپولیس در جام حذفی مقابل استقلال از این تیم پیش افتاد اما این استقلال بود که در دقایق آخر باهوش‌تر و منطقی‌تر بازی کرد و توانست گل خورده را در دقایق پایانی جبران کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول چیزی برای ارائه نداشت، اما در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بهتر ظاهر شد و اگر دقایق پایانی با تمرکز بیشتر کار را دنبال می‌کرد حریف نمی‌توانست به گل دوم خود برسد.

پیوس در خصوص ضربات پنالتی تصریح کرد: ضربات پنالتی بستگی به شانس تیم‌ها دارد، اما باید قبول کنیم حریف در ضربات پنالتی با دقت و تمرکز لازم به توپ ضربه می‌زد، اما در هر حال این باخت چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند، چون این تیم در چند سال اخیر قهرمانی‌های زیادی کسب کرده بود.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: کسانی که این باخت را بزرگ می‌کنند اگر نگاهی به جدول بازی‌ها در لیگ نوزدهم داشته باشند قطعا اظهارنظر نمی‌کنند، به نظرم پرسپولیس باید باخت مقابل استقلال را فراموش کند.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم نیاز به تقویت دارد یا نه بیان کرد: حتماً تیم را باید تقویت کنند، چون اگر به دنبال ادامه افتخار آفرینی و موفقیت در آسیا هستیم باید این اتفاق رخ دهد، چون تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس در آسیا هزینه‌های زیادی کردند و بازی مقابل آن‌ها سخت است.

پیوس درباره جدایی بعضی از بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره طبیعی است تیمی که چند سال قهرمان شده است بازیکنانش به دنبال تیم‌های بهتری باشند و پیشرفت کنند و خودی نشان دهند، هیچ بازیکنی نیست که از لژیونر شدن و بازی کردن در تیم‌های خوب خوشش نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)