مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مديريت پرسپوليس بايد هر چه سريع‌تر با آن دسته از بازيكناني كه كم كاري مي‌كنند، برخورد و آن‌ها را از تيم اخراج كند.

 

فرشاد پيوس درباره وضعيت اين روزهاي پرسپوليس و شكست اين تيم برابر الهلال عربستان گفت: پرسپوليس برابر الهلال يكي از بدترين روزهايش را تجربه كرد.

 

به نظر من اين تيم دچار چند دستگي شده است و بازيكناني كه مي دانند در فصل بعد جايي در پرسپوليس ندارند، بي‌انگيزه بازي مي‌كنند. به نظر من مديريت باشگاه پرسپوليس بايد هر چه زودتر با آن‌ها برخورد كند تا همه بدانند كه اين بازيكنان چگونه عمل كرده‌اند. بايد اين بازيكنان از پرسپوليس اخراج شوند. اوايل فصل گفتم كه برخي از بازيكنان پرسپوليس كم كاري مي‌كنند و حالا همه فهميده‌اند كه درست مي‌گفتم. آن زمان سه بازيكن اين گونه بودند، ولي حالا با تشكيل باند و دسته شده‌اند 9 يا 10 نفر.

 

وي در ادامه با انتقاد از دنيزلي براي استفاده نكردن از مهدي مهدوي كيا در بازي با الهلال گفت: نمي‌دانم چرا دنيزلي از مهدي بازي نگرفت. او مي توانست از تجربه‌اش براي كمك به پرسپوليس در برابر عرب‌ها استفاده كند. اشتباه بزرگ دنيزلي استفاده نكردن از مهدوي كيا بود، ضمن اين كه دنيزلي از كنار كم كاري بازيكنانش راحت عبور مي‌كند. پرسپوليس نزديك بود برابر 70 هزار تماشاگرش شش تايي شود! با اين وضعيت اگر پرسپوليس از گروهش صعود كند هم كاري از پيش نخواهد برد.

 

پيوس همچنين افزود: پرسپوليس در دفاع و حمله بسيار بد بود و ميانه ميدان را هم به حريف واگذار كرده بود. بازيكنان پرسپوليس پنج پاس سالم به هم ندادند. بيشتر بازيكنان پرسپوليس تعصب ندارند و به گفته تماشاگران «بي‌غيرت» بازي مي‌كنند. به نظرم بهتر است اين بازيكنان از پرسپوليس اخراج شوند تا همه مردم آن‌ها را بشناسند و در عوض پرسپوليس هم در دو بازي آخر فصل خود با اميدهايش شركت كند. متاسفانه برخي از بازيكنان پرسپوليس در حد روستا هم نيستند.

 

مهاجم اسبق پرسپوليس در ادامه خطاب به مديرعامل اين باشگاه گفت: رويانيان بايد سعي كند در فصل آينده بازيكناني را استخدام كند كه از حضور در پرسپوليس احساس غرور و افتخار داشته باشند و چند مرحله را براي رسيدن به پيراهن اين تيم سپري كرده باشند.

 

وي درباره سرنوشت پرسپوليس در آسيا و ليگ برتر هم اظهار كرد: پرسپوليس با اين وضعيت در آسيا به هيچ جا نمي رسد و خيلي زود حذف مي‌شود. وضعيت اين تيم در ليگ برتر هم كه بي‌سابقه است. براي فصل بعد هم بايد يك خانه تكاني بزرگ در اين تيم انجام شود.

 

پيوس به بازي چهارشنبه شب استقلال برابر الريان قطر هم اشاره كرد و افزود: استقلال در حال حاضر بسيار هماهنگ‌تر و با انضباط‌تر از پرسپوليس بازي مي‌كند و اين هم به خاطر مديريت خوب اين باشگاه است. به نظر من مدير باشگاه استقلال خيلي بهتر از همتاي پرسپوليسي‌اش كار مي‌كند، ضمن اين كه استقلال هيات مديره دارد، ولي در پرسپوليس فقط رويانيان است كه تصميم مي‌گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)