پرسپولیس نیوز :  فرشاد پیوس می‌گوید کار پرسپولیس در نیم فصل دوم سخت‌تر است و باید با داشتن نیمکت قوی به مصاف این روزهای دشوار برود.

پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی خود از عملکرد این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر اظهار کرد: قطعا پرسپولیس نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته است. بازیکنان خوب و جوانی به تیم اضافه شده‌اند که مهم‌ترین ویژگی آنها داشتن انگیزه بالای قهرمانی است. آنها در تیم‌های قبلی خود جزو بهترین‌ها بودند اما باید درپرسپولیس بیشتر زحمت بکشند.

او ادامه داد: آوردن این بازیکنان به پرسپولیس کار قشنگی بود. این جوانان تا الان نشان داده‌اند به خاطر پول به پرسپولیس نیامده‌اند و می‌خواهند برای خود نامی دست و پا کنند و به تیم ملی برسند. اما پرسپولیس نتایج خوبی در نیم فصل گرفته که باید ادامه‌دار باشد. سازماندهی تیمی خوب بوده و به نظر من اگر در خط حمله با 2 مهاجم بازی کنیم کارایی بیشتری از تیم شاهد خواهیم بود.

پیوس با اشاره به اینکه پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ جدید نیاز دارد، گفت: شرایط تیم در نیم فصل اول ایده‌آل بود و الان در جایگاهی هستیم که در شان پرسپولیس است. اگر هم قهرمان نیم فصل شویم چندان جای خوشحالی ندارد چرا که به این قهرمانی جام نمی‌دهند. فکر می‌کنم حضور یک مهاجم تمام عیار جدید به پرسپولیس کمک می‌کند. درست است که سیدصالحی نمایش خوبی داشته اما آمار گلزنی تیم اصلا خوب نیست و باید فکری برای آن شود.

او افزود: در خط هافبک هم یک بازیگردان نیاز است که پشت مهاجمان بازی کرده و آنها را به خوبی تغذیه کند. درست است که صادقیان برای بازی در این پست توانایی دارد اما اگر او لب خط بازی کند مثمرثمرتر است. به نظر من مسلمان بازیکن آینده‌داری است و با خصوصیات طراحی و بازیسازی خود به درد پرسپولیس می‌خورد.

پیوس با بیان اینکه آرزو دارد پرسپولیس در این فصل قهرمان شود،  گفت: خط دفاع عملکرد بسیار خوبی داشته و باید در دفاع تیمی هم پیشرفت بیشتری حاصل شود. در نیم فصل دوم کار پرسپولیس از دو جهت سخت است. یکی اینکه همه تیم‌ها از هم شناخت به دست آورده‌اند و به راحتی به حریف باج نمی‌دهند و دیگر اینکه بیشتر بازی‌هایش در خارج از خانه است و باید با اتکا به یک کادرفنی قوی در این بازی‌های سخت پیروز شود. من آرزو می‌کنم دربی امسال هواداران را خوشحال کند و علاوه بر آسیایی کردن تیم، قهرمانی را هم به آنها هدیه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)