خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی گفت: برای بازی نفت حس خوبی دارم و بعد از سال ها قصد دارم برای تماشای بازی به ورزشگاه بروم.

 

فرشاد پیوس  افزود: یادم نمی آید آخرین بار چه زمانی بود که برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه رفتم اما برای این بازی حس خوبی دارم و برای حمایت از تیم محبوبم و روحیه دادن به بازیکنان به ورزشگاه می روم.

او که سال ها رکورد بهترین گلزن لیگ های سراسری ایران را در اختیار داشته است، در ادامه درباره وضعیت مهاجمان پرسپولیس اظهار کرد: اصلا هیچ شکی نیست که پرسپولیس بهترین مهاجمان را در اختیار دارد، انصاری فرد همان انصاری فرد است. قاضی و بقیه هم همینطور. آنها نباید به خودشان شک بکنند.

وی افزود: من اعتقاد دارم همه چیز به فشار روحی و روانی مربوط می شود. هر چند بسیار سخت است اما از هواداران می خواهم به کم شدن این فشار کمک کنند. به هر حال این بچه ها بعد از حضور در پرسپولیس با هجمه شدید توقعات مردم و خواست رسانه ها روبرو شده اند. اگر می شد مدتی به حال خود رها شوند، به سرعت از این شرایط خارج می شدند.

پیوس در پایان تصریح کرد: شرایط آنها با ما فرق می کند. این نسل متفاوف با نسل ما رشد کرده و بالا آمده است. ما با انرژی که از هواداران می گرفتیم نمی توانستیم گل نزنیم. حالا هم می تواند همینطور باشد ولی این بچه ها باید خودشان را باور کنند. انگیزه را به جای استرس قرار بدهند و در آن صورت باز همان بازیکنان گلزن هستند و ما هم باید به آنها کمک کنیم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)