پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به عملکرد سرخپوشان برابر التعاون عربستان در لیگ قهرمانان، می‌توان به موفقیت این تیم در این مسابقات امیدوار بود.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به برتری سرخپوشان برابر التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. البته با توجه به اینکه مسابقات مدت زیادی تعطیل بود و از طرفی بازیکنان جدید به تیم اضافه شده بودند، عملکرد بدی را از پرسپولیس شاهد نبودیم.

وی افزود: بازیکنان زیادی به تیم اضافه شده بودند و با توجه به این موضوع زمان لازم بود تا بازیکنان به هماهنگی لازم برسند. از طرفی نا هماهنگی‌هایی را هم می‌شد در ترکیب پرسپولیس دید اما بازیکنان با دوندگی زیاد این ضعف را جبران کرده بودند و اجازه ندادند این موضوع برای تیم مشکل ساز شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنان با دوندگی بالا از یک سوم دفاعی التعاون، این تیم را تحت فشار قرار دادند و اجازه ندادند تا حریف چندان خطرناک عمل کند. در مجموع پرسپولیس در این مسابقه مستحق پیروزی بود و با گل دقایق پایانی شجاع خلیل‌زاده به حقش در این بازی رسید.

پیوس در مورد مهاجمان جدید پرسپولیس اضافه کرد: این بازیکنان باید هر چه زودتر خود را با شرایط تیم بزرگ پرسپولیس وفق دهند و انتظاراتی که هواداران از آنها دارند را برآورده کنند. برای مثال در مسابقاتی مانند لیگ قهرمانان آسیا نباید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید به راحتی گذشت و باید از تک موقعیت‌ها نهایت استفاده را برد.

وی در خصوص دیدار بعدی سرخپوشان برابر التعاون اضافه کرد: حریف از پرسپولیس شناخت لازم را پیدا کرده و به طور حتم بازی برگشت سخت تر است. پرسپولیس برای اینکه موفق ظاهر شود باید تغییراتی را نسبت به این بازی لحاظ کند.

پیوس اضافه کرد: در مجموع می‌توان به این پرسپولیس امیدوار بود. یحیی گل‌محمدی تیم خوبی را در اختیار دارد و می‌تواند با این تیم موفق شود.

تیم فوتبال پرسپولیس که موفق شد در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، التعاون را شکست دهد، با ۴ امتیاز در رده سوم گروه سوم قرار دارد. سرخپوشان جمعه شب نیز در دیدار برگشت مرحله گروهی بار دیگر برابر التعاون به میدان خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)