پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نیمکت خوب، کادرفنی قوی و بازیکنان موثر به همراه شرایط بدنی ایده‌آل باعث شده پرسپولیس امسال نتایج خوبی بگیرد.

فرشاد پیوس در خصوص شرایط امسال پرسپولیس در لیگ برتر و صدرنشینی این تیم گفت: امسال پرسپولیس تیم جوانی است که شور و اشتیاق جوانی در آن موج می‌زند بازیکنان جوان آن جویای نام هستند و در کنار بازیکنان باتجربه توانسته‌اند به تلفیق خوبی دست یابند. من از همان ابتدای فصل هم به این تیم اعتقاد داشتم و فکر می‌کنم که بتواند بعد از چند سال قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: نظم دفاعی پرسپولیس بسیار خوب است و شکل بازی این تیم هجومی است و مشخص است که در هر بازی برای 3 امتیاز به بازی می‌رود دفاع پرسپولیس خوب است و در مواقع لزوم خیلی خوب دور هم جمع می‌شوند. فکر می‌کنم امسال این تیم باانگیزه‌تر از سال گذشته است و بازیکنان جوان پرسپولیس می‌توانند آینده‌ساز فوتبال ایران باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود هم افزود: صددرصد پرسپولیس امسال قهرمان لیگ برتر می‌شود چراکه همه ‌چیز دارد. نیمکت خوب، کادرفنی قوی و بازیکنان موثر به همراه شرایط بدنی ایده‌آل باعث شده تا پرسپولیس امسال نتایج خوبی بگیرد و فکر می‌کنم اگر بازیکنان این تیم مغرور نشوند پرسپولیس بتواند بعد از چند سال بر بام فوتبال ایران قرار بگیرد.

پیوس در خصوص اینکه گفته می‌شود این تیم شبیه تیم دهه 60 پرسپولیس است ادامه داد: پرسپولیس دهه 60 یک تیم رویایی بود و بسیار بهتر از این تیم بازی می‌کرد. ما در هر بازی در 15 دقیقه اول حریفانمان را شکست می‌دادیم اما قبول دارم که تیم فعلی هم تیم خوبی است اما کار دارد تا به پرسپولیس دهه 60 برسد.

کارشناس فوتبال ایران در پایان در مورد موثرترین بازیکن پرسپولیس تا اینجای لیگ هم تصریح کرد: پیام صادقیان بازیکن خوب و آینده‌داری است که من با او در ارتباط هستم و نکات فنی کار را به او می‌گویم زمانی که من در تراکتورسازی بودم او بازیکن تیم نونهالان بود و بازیکن جویای نامی است اما باید کارهایش تداوم داشته باشد و قدر خودش را بداند چراکه می‌تواند یک ناصر محمدخانی دیگر برای فوتبال ما باشد اما امیدوارم فکر نکند که کارش الان تمام شده و باید به جلو نگاه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)