پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به اعتقاد من رویارویی با استقلال در زمان خوبی اتفاق افتاد و این دیدار می‌تواند محک جدی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس خواهد بود.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به رویارویی پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی برای پرسپولیس در زمان خوبی اتفاق افتاد. چرا که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و این شهرآورد می‌تواند از هر نظر برای تیم مفید باشد و بازیکنان در این مسابقه محک جدی بخورند.

وی افزود: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در لیگ هم قهرمان شده است. برد شهرآورد حذفی به طور حتم اندازه کسب یک جام دیگر برای هواداران مهم است پس بازیکنان با تمام توان تلاش خواهند کرد تا در این بازی حساس هم به برتری برسند و گام محکمی را برای دبل و قهرمانی در جام حذفی بردارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تفاوت شهرآورد لیگ و جام حذفی خاطرنشان کرد: دربی در بازی دوستانه هم مهم است چه برسد به جام حذفی. هیچ تیمی دوست ندارد ببازد. از طرفی پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی خود تلاش می‌کند و از طرفی دیگر استقلال هم دوست دارد با برد در این دیدار ناکامی‌های خود را جبران کند. پس این موضوع نوید یک بازی خوب را می‌دهد.

پیوس در مورد بی انگیزگی بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان باتجربه هستند. آنها کارشان را در لیگ به بهترین شکل ممکن انجام دادند و توانستند با اختلاف قهرمان شوند. آنها می‌دانند که هوادار دوست ندارد تیم با خاطره بدی لیگ را تمام کند و به همین خاطر خواهند جنگید.

وی گفت: کادر فنی با بازیکنان ارتباط خوبی دارد و به طور حتم از نظر روحی و رونی با آنها کار خواهد کرد. جای نگرانی نیست و در مسابقه جام حذفی می‌توانیم بهترین بازی فصل پرسپولیس را شاهد باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)