پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: در همین زمان کم گل‌محمدی روی هماهنگی بازیکنان تمرینات ویژه‌ای داشته و پرسپولیس در این دو بازی مقابل التعاون نمایش خوبی داشت.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و التعاون عربستان اظهار داشت: پرسپولیس بازی مالکانه‌ای مقابل این حریف در دو بازی رفت و برگشت انجام داد و با اینکه تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود نسبت به فصل نوزدهم داشت، اما دیدیم که در همین زمان کم، یحیی گل‌محمدی روی هماهنگی بازیکنان تمرینات ویژه‌ای داشته و پرسپولیس در هر دو بازی مقابل التعاون با ارائه یک نمایش خوب، شش امتیاز حساس را کسب کرد.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات به این تیم اضافه شده‌اند، عملکرد خوبی داشتند و این موضوع ثابت شد که خرید‌های یحیی منطقی انجام شده است. این بازیکنان، نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش داده‌اند و می‌توانند در آینده، روی نتایج تیم تاثیر بگذارند. در همین زمان اندک می‌بینیم که این بازیکنان به خوبی با بازیکنان اصلی پرسپولیس هماهنگ شده‌اند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم نتایج در هفته‌های بعدی مسابقات هم طوری رقم بخورد که به نفع پرسپولیس باشد. دیدار با الدحیل شاید بازی دشواری باشد، اما این پرسپولیس با نفراتی که دارد، قطعا می‌تواند مقابل الدحیل هم نمایش خوب و مطمئنی داشته باشد. امیدوارم شرایط همین‌گونه پیش برود و پرسپولیس به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)