پرسپولیس نیوز :باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را در حالی با حامی مالی جدیدش امضا کرد که هنوز تکلیف بدهی های مربوط به اسپانسر قبلی این باشگاه مشخص نشده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس قرارداد اسپانسر خود را تمدید نکردند و سراغ گزینه ای بهتر رفتند. حامی مالی جدیدی که در همان روزهای نخستین عقد قراردادش به حساب باشگاه پرسپولیس واریزی داشت تا بازیکنان و اعضای کادر فنی سرخپوشان پایتخت در آستانه بازی با تیم فوتبال الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شارژ مال شوند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی قرارداد خود را با حامی مالی قبلی، تمدید نکردند که طلبی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان از آنها دارند. مبلغ بسیار زیادی که در صورت پرداخت، می توانست مشکلات سرخپوشان را در بحث بدهی های جاری و گذشته خود به حداقل برساند. اما این اتفاق رخ نداد تا مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نزد وزیر ورزش رفته و از وی که ریاست مجمع این دو باشگاه را برعهده دارد تصمیم نهایی را بگیرد.

وزارت ورزش به مدیران عامل سرخابی ها اعلام کرده است برای آنکه وقت را هدر ندهند، قرارداد سرخابی های پایتخت با حامی مالی جدید بسته شود و همزمان موضوع تسویه حساب آنها را با اسپانسر دو سال اخیر آنها خواستار شده اند.

علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طی نامه هایی که در دو ماه گذشته برای مدیران اپراتوری که پیش از این اسپانسر سرخپوشان بودند ارسال کرده است، خواستار تسویه مالی آنها با مجموعه باشگاه پرسپولیس شده است. نامه هایی که پاسخ مشخص و شفافی را در اختیار آنها قرار نداده است و به همین خاطر مدیران باشگاه پرسپولیس، هفته گذشته باز هم خواهان بررسی مجدد ریز پرداختی های حامی مالی فصل گذشته خود شده اند.

اصراری که هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس برای تعیین تکلیف مطالبات این باشگاه از اسپانسر سابق سرخپوشان را دارد تا بتوانند برای پرداخت بدهی هایشان برنامه ریزی داشته باشند.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع  گفت: تمام مسایل را بطور دقیق رصد می کنیم. کاری نمی کنیم که باشگاه متحمل ضرر شود. درباره چنین قراردادهایی هم شفافیت لازم وجود دارد. برخی مسایل را همچنان پیگیر هستیم تا حقی ضایع نشود. برای آنکه تامین منابع مالی لازم هم صورت گیرد سراغ حامی مالی جدید رفتیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند این موضوع را در سکوت خبری پیش ببرند تا فشارهای رسانه ای، برای آنها ایجاد حاشیه نکند. چرا که اگر نتوانند مطالبات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از حامی مالی پیشین خود دریافت کنند با پرسش و پاسخ از سوی آنها روبرو خواهند شد.

تیمی که بیش از این ارقام، بدهکار است و در اوج این بدهی ها باید طلبش را که حق طبیعی باشگاه است را به زور طلب کند.

مسئولان باشگاه قرار است ابتدای هفته آینده، تمام دریافتی های خود از اسپانسر قبلی خود را باز هم لیست کرده و برای تسویه با آنها وارد عمل شوند تا بتوانند باقیمانده پولشان را گرفته و بدهی ها را پرداخت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)