پرسپولیس نیوز : علی منصوری، مدیرعامل باشگاه ال ای بلوز آمریکا با حضور در تهران طلب 75 هزار دلاری باشگاهش از پرسپولیس را پیگیری کرد و گفت تا هفته آینده به سرخپوشان برای وصول این طلب مهلت می‌دهد.

علی منصوری درباره هدفش از حضور در تهران اظهار کرد: در مدت کوتاه حضورم در تهران با علیرضا رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس دوبار دیدار کردم تا مسئله طلب باشگاه ما از پرسپولیس بابت انتقال امیر عابدزاده را حل کنیم.

وی ادامه داد: در یک سال و نیم گذشته مدام به ما وعده و وعید داده شد ولی به خاطر قولی که به رویانیان داده بودم از پرسپولیس شکایت نکردم. این بار هم رحیمی گفت که مسئله را دوشنبه هفته آینده در هیات مدیره پرسپولیس مطرح می‌کند. می‌دانم که رحیمی مشکلات زیادی دارد ولی این مسئله هم یکی از مشکلات اوست. به او گفتم که اگر هفته بعد هم بگویند در پرداخت این پول که 75 هزار دلار است، مشکلی وجود دارد، رسما از پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کنم و آن وقت ممکن است که فیفا جریمه‌ای هم برای پرسپولیس در نظر بگیرد.

مدیرعامل باشگاه آمریکایی ال ای بلوز در مدت حضورش در ایران مذاکراتی هم با باشگاه استقلال داشت که درباره آن گفت: با استقلال و پرسپولیس درباره انجام دیدار تدارکاتی در جزیره کیش صحبت کرده‌ایم اما احتمال انجام این بازی با استقلال بیشتر است. البته از آنجا که دیدارهای ما در لیگ آمریکا تا مهر طول می‌کشد و لیگ ایران اواخر مرداد شروع می‌شود، احتمالا بازی تدارکاتی ما در نیم فصل لیگ برتر ایران انجام می‌شود. برای این منظور منتظریم که برنامه لیگ ایران اعلام شود.

وی در پایان گفت: مسئولان پرسپولیس قرار است که هفته آینده به من خبر بدهند. به آنها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند این پول را در دو قسط بپردازند.

 هدایت تیم ال ای بلوز آمریکا بر عهده داریوش یزدانی، ملی‌پوش سابق ایران است و بازیکنانی نظیر محمد محمدی، مهرشاد مومنی و محمد رکنی‌پور در آن بازی می‌کنند. همچنین سیاوش حق‌نظری، بازیکن تیم ملی جوانان ایران هم‌اکنون با این تیم تمرین می‌کند و به احتمال فراوان با این باشگاه قرارداد خواهد بست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)